Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-07-20 15h14
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of visual voicemail ook werkt met WiFi? Of is het enkel met mobiele data.
alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Daar staat nog steeds bel voicemail, ik ga m’n voicemail opnieuw configureren misschien dat het daar aan ligt.
bedankt voor jullie hulp!
@Aziza wat bedoel je precies ? Bedoel je VoWifi ? Dan werkt dat perfect. Visual voicemail geeft een boodschap om je gsm toestel en dat is gewoon via een boodschap. Voicemail werkt gewoon via de mast en heeft niks met data te maken.
Ik heb het zojuist geactiveerd en las toen dat het werkt met mobiel internet. Vroeg me dus af of dat een vereiste was.. Voor als je buiten de EU bent bijv.
Eigenlijk is dat wel een heel goede vraag. Ik heb daar nooit bij stilgestaan. Indien er vermeld staat dat de visual voicemail functie mobiel internet nodig heeft om te functioneren, dan ga je inderdaad ofwel 4G ofwel WiFi actief moeten hebben. Of er kosten voor aangerekend worden weet ik eigenlijk niet.
Die vraag kunnen we eens doorspelen aan @Totem om meer zekerheid te hebben hieromtrent.
Ik krijg trouwens nog steeds mijn voicemail berichten op de ‘oude’ manier binnen ondanks dat visual voicemail geactiveerd is. Ik moet dus nog gewoon mijn voicemail bellen en beluisteren. Is er nog een andere stap die ik moet ondernemen of duurt het even voordat het werkt?