Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-20 13h06
Antwoorden: 1 antwoord
Zoals de vele onder ons weten is dat de Orange klantendienst op een aantal manier te bereiken is. Dat wil zeggen via de klassieke weg , telefoon of per brief , maar ook via FB messenger of twitter , de moderne digitale snelweg. Ik en onze gewaardeerde collega @Cdt24801 hebben al een paar keer uitgelegd en vermeld in verschillende posten dat je voor messenger niet persee een FB ( Facebook ) account nodig hebt. Je kan perfect messenger gebruiken zonder een account zodat je toch die weg voor te communiceren kunt gebruiken naar Orange toe. Weet enkel als je via die weg je vraag of probleem door geeft dat je wat langer dient te wachten dan via de telefoon.
Hierbij dan ook de links voor messenger moest je deze willen gebruiken.
https://messenger-for-desktop.nl.softonic.com/
https://www.filehorse.com/download-messenger-for-desktop/
https://messengerfordesktop.com/
Onze gewaardeerde collega @Cdt24801 gebruikt dit dus zelf ook dus het gaat en het werkt. Laat je niet afschrikken door bepaalde meldingen dat het geen officieel messenger van FB zelf is want dat weten wij ook he. Maar je kan deze wel gratis gebruiken moest je willen.
En het werkt dus ook op de foon. Ga naar de store en geef "messenger zonder facebook" in. Op mijn foon, Galaxy S8 , android 9, werkt het in ieder geval probleemloos. Het is gebaseerd op uw gsm nummer.
Voor Apple toestellen, daar kan ik niks over zeggen, dat heb ik niet.
En het fijne eraan is dat beide systemen, dus op de foon en op de PC, eigenlijk één en hetzelfde zijn. Alles wat ik op de foon doe staat ook op de PC versie en omgekeerd.
En los daarvan: net hetzelfde is waar voor WhatsApp. Ook op PC en foon, gesynchroniseerd.