annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voordelen van Orange en weetjes voor 2023

Topic gestart op: 07-01-23 17h33

Antwoorden: 3 antwoorden

EmmzLegendary
Ervaren verkenner

Voordelen van Orange en weetjes voor 2023

@Manitou 
Goede dag 

Beste leden van Orange Lounge kunnen jullie mij iets meer vertellen over hoe 2023 er voor jullie zal uitzien bij Orange.

En wees gerust u kunt vrij u mening schrijven met de voor- en nadelen alleen zo kunnen we onszelf verbeteren met feedback voor Orange.

 

Met vriendelijke groeten 

✌️

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

@EmmzLegendary @Totem 

Persoonlijk wil ik eerst zien dat u echt wel een Orange medewerker bent , dus op dit forum ...

Ps : ik ben zeer tevreden van Orange , zeker nu Go Extreme SE EINDELIJK 300GB zal hebben & daarna trager & gratis , dit zou moeten blijven !!! 

Ps : dit is het goede moment om Go Extreme terug aan te passen naar Go Unlimited ( want je bent in regel met die 300GB & dan gratis trager om iets onbeperkt te mogen noemen ) 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

@EmmzLegendary @Totem 

Persoonlijk wil ik eerst zien dat u echt wel een Orange medewerker bent , dus op dit forum ...

... knip ...

@Anonymous 

Hoe kom je erbij dat @EmmzLegendary een Orange medewerker is of zou zijn? Dat heeft hij toch nergens zo aangegeven?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
EmmzLegendary
Ervaren verkenner

@Anonymous 

Dat is instantie positief om te horen van u.

Laat me zeggen dat ik recent bij Orange aangesloten ben en een Go plus abonnement heb.

Maar ook kort daarna info vroeg aan de shop want ik kreeg via via te horen dat mijn abonnement duurder zou worden. 
In eerste instantie is de bedoeling van mijn topic horen wat andere klanten en medewerkers van Orange over dit kunnen zeggen.

En de pro en contra’s samen in Orange lounge te kunnen discussiëren voor 2023

Bedankt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen