annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat interesseert je?

Topic gestart op: 09-08-21 14h10

Antwoorden: 13 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wat interesseert je?

Ugh allemaal!

Totem is nieuwsgierig en wilt natuurlijk van Tribe een zo levendig mogelijk community maken!

Dus kan je ons vertellen wat je interesseert? Waar wil je over praten? En welke onderwerpen wil je bespreken?

Moge de geest van de stam je vergezellen!

Totem

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Hanan
Ervaren verkenner

@Tinneke2 

Mijn vorige installatie bevond zich in de living vlakbij de TV, dus ik vroeg de technieker omdat zo te houden maar blijkbaar kon dat volgens hem niet en moest hij aankoppelen waar Telenet binnen kwam en dat is in de garage. Nu bij de 2de technieker kon dat allemaal perfect in de living en moest helemaal niet via de garage.  Maar de technieker zei ik mag mijn collega technieker niet aanvallen en zeggen dat hij slecht werk heeft geleverd, dat kan ik niet maken. 

Allez lap, die techniekers maken blunders en de klant mag dupe zijn omdat dat blijkbaar externen zijn in onderaanneming.

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Hanan Zou het toch melden . De technieker had dat kunnen vermijden dus bellen en sta desnoods erop over de blunder van de technieker. 
Meer kan je niet doen . 
zetten ze wel voor u recht probeer het Maar bel wel in de week voor de Facturatie . Leg hen alles maar ook alles uit maar blijf vooral beleefd zullen ze u zeker helpen . Duim voor jou dat goed komt .

fijne avond groetjes tinneke2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem ik wil vooral minder fouten maken dus leren . 
Wat Orange ons doormaakt is soms moeilijk te begrijpen . 
misschien stap voor stap dingen uitleggen en of het betalend is of niet . Weet het is een hele boterham . 
En alvast bedankt @Totem 🙏 

fijne dag nog groetjes tinneke2 

Glenn123
Gewaardeerd verkenner

Ik wil ook een goede triber worden an met men vragen ergens terecht kunnen en mensen kunnen helpen in de toekomst 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Glenn123 Dat is een zeer goede indruk en met de tijd komt dat allemaal goed ben ook aan het leren . 
Heb je de app van Orange al kan je gratis downloaden bij App Store .En hier zijn heel veel mensen waar je terecht kunt met je vragen . Ga maar eens een kijkje nemen . Je vind heel wat antwoorden .

Groetjes tinneke2 

 

Leden met de meeste pluimen