annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat interesseert je?

Topic gestart op: 09-08-21 14h10

Antwoorden: 13 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wat interesseert je?

Ugh allemaal!

Totem is nieuwsgierig en wilt natuurlijk van Tribe een zo levendig mogelijk community maken!

Dus kan je ons vertellen wat je interesseert? Waar wil je over praten? En welke onderwerpen wil je bespreken?

Moge de geest van de stam je vergezellen!

Totem

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Hanan
Ervaren verkenner

@Totem 

Ik had graag beter, correcter en transparanter geïnformeerd geweest op moment dat de commerciële adviseur mij overhaalde mits cross-selling om het pakket Love te nemen.

 

Tv gids van orange kan enkel online geconsulteerd worden,  je hebt niet de mogelijkheid om een programma terug te bekijken.  Je moet er dus aandenken om het op te nemen of anders niets. De Wi-Fi is uitermate zwak tot niet aanwezig in huis wat dus niet het geval was bij de vorige provider. 

 

Enfin ik voel mij letterlijk in het zak gezet. En daarbij nog 59€ installatiekosten terwijl tegenwoordig bij de  concurrentie deze kost er niet is.

Met andere woorden betalen voor no service. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Hananwaar om bel je niet nog eens technieker ,zij kunnen zien waar het probleem ligt . En helpen u graag . Als het niet aan jou ligt is dit gratis . 

overal moet je nu installatie kosten betalen . En vind het niet duur om alles te installeren. Heb op andere plaatsen het al veel duurder geweten . 
Hoop echt van harte dat  je geholpen wordt door Orange mocht je ze bellen en komen .Vingers cross 

fijne dag 

groetjes tinneke2 

Hanan
Ervaren verkenner

@Tinneke2 

Heb klantendienst terug gectc , een andere technieker is effectief terug langsgekomen en heeft gans de installatie die zijn voorganger in de garage had geplaatst terug naar de living gebracht.  Nu werkt alles wel maar ik zou blijkbaar 2x gefactureerd worden door Orange 2x 59€ en dat kan niet de bedoeling zijn en nergens kan je schriftelijk klacht neerleggen over deze willekeur en wijze van handelen.  

En dat vind ik zeer klantonvriendelijk 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Hanan Zou toch eens naar Orange bellen :de Facturatie en je volledig probleem uitleggen wat er allemaal gebeurt is . Misschien rekenen ze u dan maar een factuur aan . 
Want tenslotte geeft de technieker het moeten nazien waar hij het beste plaatste en niet in een garage waar je niets ontvangt. Zou mijn kans wagen .wie niet waagt niet wint .zijn heel vriendelijk aan de telefoon 

fijne groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen