annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wedstrijd Tribe !

Topic gestart op: 16-04-24 16h19

Antwoorden: 16 antwoorden

RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Wedstrijd Tribe !

Hallo,

Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊

Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement!

Er worden 12 winnaars willekeurig getrokken uit degenen die de juiste antwoorden geven 😉.

2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.

Dit zijn de vragen:

  • Hoeveel super users zijn er in de Tribe community?
  • Noem een nieuwe moderators?
  • Wat is de naam van het mobiele pakket met 300GB?
  • Noem een eco-tip aangeboden door Totem
  • Noem een ecologisch initiatief van Orange in 2023

De wedstrijd sluit op 30 april en de winnaars worden op 2 mei bekendgemaakt.

Het is aan jou!

Rizlaine

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
BARTT
Gewaardeerd verkenner

1. 5
2. @YannickV
3. Go Extreme
4. Vliegtuigmodus aanzetten voor het slapengaan 
5. Re-programma: "Orange neemt je oude telefoon terug én geeft je in ruil een mooie korting. Goed voor het milieu en tegelijk goed voor jouw bankrekening! Daarbovenop storten Orange ook 2 € aan Natuurpunt om te investeren in meer biodiversiteit."

SVB
Veteraan verkenner

1. 5
2. @YannickV
3. Go Extreme
4. Vliegtuigmodus aanzetten voor het slapengaan 
5. Re-programma: "Orange neemt je oude telefoon terug én geeft je in ruil een mooie korting. Goed voor het milieu en tegelijk goed voor jouw bankrekening! Daarbovenop storten Orange ook 2 € aan Natuurpunt om te investeren in meer biodiversiteit."

fregilcy
Veteraan verkenner

allee zo is t'nie moeilijk ik zal dat moeten overschrijven want ik ben niet mee in die super en users  dus vraag één   antw. 5  vraag 2 YannickV,   vraag 3 Go Extreme  vraag 4   Het is raadzaam om jouw apparaat in vliegtuigmodus te zetten voor het slapengaan vraag 5    Daarbovenop storten we 2 € aan Natuurpunt om te investeren in meer biodiversiteit.

voila ik heb mijn best gedaan, alhoewel als ik naar school ging wast makkelijker om af te schrijven, ja oud worden he , en nu een beetje verse regen en onzen dag is weer ingedoopt  groetjes  

VossyGamer
Ervaren verkenner

Hey,

Bedankt dat we kunnen deelnemen aan deze wedstrijd! 😎

Dit zijn mijn antwoorden:

1. Er zijn 4 super users in de Tribe community: @Josette@Cdt24801@Gregory@patrick2 & @bulrog
2. @YannickV is sinds 23 februari 2024 een nieuwe moderator. Welkom!
3. Het mobiele pakket met 300GB van Orange heet Go Extreme. (Ik heb deze nu 😉.) 
4. "Het is raadzaam om jouw apparaat in vliegtuigmodus te zetten voor het slapengaan. Het is een klein gebaar dat niets kost, de planeet zal je dankbaar zijn 🙂", een tip van Totem die ik zelf ook elke dag gebruik!
5. Re-programma: "Orange neemt je oude telefoon terug én geeft je in ruil een mooie korting tot wel 500 € op je nieuwe smartphone. Zo recupereer je een deel van je investering: goed voor het milieu en tegelijk goed voor jouw bankrekening! Daarbovenop storten we 2 € aan Natuurpunt om te investeren in meer biodiversiteit." Zie deze pagina voor meer informatie.

Alvast bedankt dat ik mocht meedoen aan deze wedstrijd!

Groetjes,
VossyGamer

Cdt24801
Wijze
Wijze

@VossyGamer 

Ik wil niet de ambetanterik uithangen, maar in uw antwoorden heb je een inconsistentie neergeschreven bij punt 1:

  1. Je schrijft dar er vier superusers zijn op Tribe
  2. Vervolgens geef je hun namen, en je post er vijf ...

Je kan uw post opnieuw schrijven of je kan aan de CM vragen om uw post te verbeteren volgens uw richtlijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen