annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke rangen bestaan er allemaal?

Topic gestart op: 28-11-19 14h13

Antwoorden: 22 antwoorden

LukasHeylen
Ervaren verkenner

Welke rangen bestaan er allemaal?

Ik ben sinds kort lid van Orange Tribe en vraag me af welke rangen er allemaal te behalen zijn op het forum.

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Alper9000
Ervaren verkenner

Ik ben ook een beginner en in het begin gaat het razendsnel moet ik toegeven. Op naar de volgende badge 🎉

Aletoeta
Veteraan verkenner

Ook ik ben een beginner en laat me gewoon verrassen zie wel wanneer ik een rang stijg 😁

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Alper9000  schreef:

Ik ben ook een beginner en in het begin gaat het razendsnel moet ik toegeven. Op naar de volgende badge 🎉


Ja klopt, maar wees gerust, hoe hoger je klimt hoe trager het gaat hoor 😊

Alhoewel, ik zie sommigen hier door de rangen racen ... amaj .... Ik moet wel zeggen, twee jaar geleden, toen ik begon (Tribe was toen een maand gestart) was hier veel minder volk en ging het allemaal veel trager vooruit.

Om u een idee te geven: mijn eerste 25 pluimen, dat heeft zes maand geduurd ...

Wat ik ervaren heb: zowel in 2018 als in 2019 is dat er rond de maand november er een stevige boost is geweest, en deze van 2019 blijft ook langer aanhouden, nu nog steeds ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@LukasHeylen  schreef:

Ik ben sinds kort lid van Orange Tribe en vraag me af welke rangen er allemaal te behalen zijn op het forum.


Je bent nu recruut scout, het prille begin.

Er zijn vier rangen: scout, verkenner, genezer en sjamaan.

Die vier rangen hebben dan nog elk verschillende tussengradaties: aspirant (rekruut voor scout), gewaardeerde, ervaren, veteraan en leidende.

Niemand weet precies wat je moet doen om een hogere rang te bekomen. Je moet gewoon je ding doen en plots zul je merken dat je bevorderd wordt. In het begin gaat dat nog vrij snel, maar naarmate je vordert worden de eisen steeds strenger.

Ik zou zeggen, doe gewoon je best en je komt er wel Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen