annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke rangen bestaan er allemaal?

Topic gestart op: 28-11-19 14h13

Antwoorden: 22 antwoorden

LukasHeylen
Ervaren verkenner

Welke rangen bestaan er allemaal?

Ik ben sinds kort lid van Orange Tribe en vraag me af welke rangen er allemaal te behalen zijn op het forum.

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aletoeta  schreef:

Ik had het over de tribe badge  van de andere badge heb ik zelf nog niet gehoord 😁


OTY badges zijn de badges in het kader van  Orange Thank You. Daar kun je badges verdienen door "opdrachten" te vervullen. En zo zijn er vier "opdrachten" die aan Tribe gelinkt zijn: Scout, verkenner, Genezer en Sjamaan worden. Enkel de hoofdrangen dus, niet de tussenstappen. De andere "opdrachten" hebben niks met Tribe te maken.

En voor elke drie badges (ongeacht dewelke) die je in Orange Thank You verdient hebt krijg je een cadeau.

De Tribe badges, dat is enkel voor de eer en een erkenning van uw bijdragen aan dit forum.

En ja, beide type badge durven wel eens een tijdje op zich laten wachten. Vroeger ook al, maar in de crisis tijden nog meer ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Godts
Veteraan verkenner

@Cdt24801 is het eerst scout en dan verkenner bij OTY badge? 

Want verkenners OTY badge heb ik al maar de scout OTY badge niet

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Godts  schreef:

@Cdt24801 is het eerst scout en dan verkenner bij OTY badge? 

Want verkenners OTY badge heb ik al maar de scout OTY badge niet


Ik heb die zelf ook (nog) niet gekregen, en heb vastgesteld dat de "scout" badge niet altijd gegeven wordt.

Ik heb zo een vermoeden dat de meesten die niet gaan krijgen omdat ze veel te snel bevorderen van Rekruut scout naar Aspirant verkenner. Bij de meeste is dat één dag. En tegen het systeem dan klaar is om u badges te geven is die "scout" reeds geschiedenis ...

Want wat weinigen weten is dat er ook bij scout tussenrangen zijn: rekruut, aspirant, gewaardeerde, ervaren ... De enige die ik nog niet gezien heb zijn veteraan en leidende scout.

Volgens mij een gemiste kans van Orange omdat ze de vereisten om te bevorderen bij die laagste rangen dus een beetje te laag hebben gehouden. Meer dan 90% van de nieuwe Tribers zijn na één dag Rekruut Scout al meteen Aspirant Verkenner.

En nogmaals, volgens mij is dat de reden dat slechts zeer weinigen die badge "Scout" ook effectief krijgen in OTY.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Godts
Veteraan verkenner

@Cdt24801 Da's dan ook niet mooi eig dat je doe OTY badge niet krijgt omdat je te rap stijgt zouden ze eig moeten recht trekken vind ik want uiteindelijk ok je krijgt er een cadeau bij bij u OTY badge maar is gewoon ook leuk om ze te hebben los van het cadeau 😢

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Godts  schreef:

@Cdt24801 Da's dan ook niet mooi eig dat je doe OTY badge niet krijgt omdat je te rap stijgt zouden ze eig moeten recht trekken vind ik want uiteindelijk ok je krijgt er een cadeau bij bij u OTY badge maar is gewoon ook leuk om ze te hebben los van het cadeau 😢


Ik ga helemaal akkoord met uw redenering en heb hiervoor ook al een zaak lopend bij Orange. Momenteel laat ik het evenwel rusten want ik vind het niet prioritair in de huidige situatie.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen