Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 18h53
Antwoorden: 453 antwoorden
Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk.
Vermits het binnen uw huidige bedrijf is kennen ze u daar al. Dat kan een voordeel, maar ook een nadeel zijn. Je hoeft in ieder geval uw foto al niet op te smukken, ze weten daar al hoe je er echt uitziet 😋
Allez, ik zal voor u duimen. 😉
@Cdt24801 ze kennen mij zeker en ik ken hun ook.
Maar daarom je kan bij ons tot je pensioen werken en dat zonder dezelfde functie te hebben gedaan in de jaren.
En je moet willen natuurlijk want er zijn er bij ons die doen al jaren hetzelfde en willen verder niks leren.
En ik wel ik wil graag vooruit en niet achteruit.
Dat is inderdaad een goede attitude.
Maar je mag de mensen die niet wensen te veranderen ook niet veroordelen. Sommigen hebben het verstand om te beseffen dat hetgeen ze nu doen, dat ze dat graag doen en goed kunnen, en iets anders misschien minder voldoening gaat geven of te moeilijk gaat zijn ...
@Cdt24801 ik veroordeel ook niemand daarop zij doen wat ze willen doen.
En als hun zich daar goed voelen is dat hun goed recht geen probleem.
Maar met die niet verder willen was meer gericht naar die mensen waar je van ziet
die kunnen meer maar doen er niks mee. En dat is dan jammer omdat je het weet.
@patrick2 ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee proberen noemen wij hier hondjeswerk.
Maar je bent nog jong.
Zeker doen als je denkt beter te komen en meer € - tjes te kunnen verdienen.
Succes.
@Cdt24801 en alle anderen eten zit er hier in nog een fijne avond voor iedereen.