Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 18h53
Antwoorden: 453 antwoorden
Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk.
@Cdt24801 inderdaad we wachten al twee jaar dus die koffie ....zal dan zelf weg lopen vrees ik 😞
Nou ja dan maken we nieuwe he , moesten we terug een meet&greet hebben. Kijk er wel naar uit eerlijk gezegd 🙂
Ik ben ook medewerker bij een ander forum. Daar doet zich hetzelfde voor. Het is moeilijk met meerdere mensen om een dag af te spreken. Wat vandaag geen probleem is om in de toekomst vrij te houden, kan op laatste moment vervangen worden door een familiaal feit. Je plat best een dag vele maanden vooraf. Dan heb je de meeste kansen om iets behoorlijks te bereiken. Ook NIET afzeggen als er een iemand dan toch onverwacht er niet bij kan zijn.
@Mik01 schreef:
Ik ben ook medewerker bij een ander forum. Daar doet zich hetzelfde voor. Het is moeilijk met meerdere mensen om een dag af te spreken. Wat vandaag geen probleem is om in de toekomst vrij te houden, kan op laatste moment vervangen worden door een familiaal feit. Je plat best een dag vele maanden vooraf. Dan heb je de meeste kansen om iets behoorlijks te bereiken. Ook NIET afzeggen als er een iemand dan toch onverwacht er niet bij kan zijn.
Ik hier niet helemaal volgen. Over wat heb je het? Misschien een post van lang geleden of uit een andere thread?
Tip: Het is steeds nuttig om de originele poster te "mentionen" wanneer je aan antwoord schrijft. Dat doe je door eerst een apestaartje (@ dit dus) in te geven en daarna de naam van de poster. Normaliter komt er na dat apestaartje vanzelf een pop-up met de namen van diegenen die reeds in die thread iets gepost hebben zodat je die naam maar hoeft aan te klikken.
Op die manier weet iedereen tegen wie je het hebt en bovendien krijgt betrokkene daar een mailtje over.
In de eerste posten ging het over samen rond een kopje koffie.
@Mik01 schreef:
In de eerste posten ging het over samen rond een kopje koffie.
Zoals je intussen al wel begrepen hebt was dat niet letterlijk bedoeld ...