Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 18h53
Antwoorden: 453 antwoorden
Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk.
@Cdt24801 tja een auto he maar of er nu BMW of Skoda of Suzuki op staat die dingen kosten geld.
Ja de kwaaltjes laten mij niet gerust precies maar ik wil weten wat er is , stress heb ik al dus dat weet ik , maar ik laat me wel nakijken.
Weet dat mijn moeder ook jong is overleden aan een ziekte....
Een rustgevende en verkwikkende avond en nacht gewenst. Slaap lekker 😉
Ge zijt er wel vroeg bij hé, met al uw lichamelijke kwaaltjes ... Verzorg u maar goed en doe het rustig aan hé.
En wat dat onderhoud betreft: tja noblesse oblige hé maat, als je met een BMW wil rijden ...😋
@Josette en @Cdt24801 ja ben al wat info rijker.
In de hals is er niks gevonden maar de longen had ik net gebeld en moet tot bij de dokter komen dus wat er van is weet ik niet.
Wel vond de arts van de foto's en de echo dat mijn hart ritme te hoog was.
Ben ook net terug uit de garage voor onderhoud dus dat zit er ook weer op en heel veel centen armer 😞