Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 18h53
Antwoorden: 453 antwoorden
Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk.
@Cdt24801 ik verzorg mij goed door letterlijk mij rustig te houden en rustig afwachten wat de testen gaan zijn. Morgen is het eerst de bloeduitslag en om het straffer te maken heb ik pillen gehad vandaag om alleen al te kunnen slapen. Want ik slaap bijna niet meer tot veel te weinig en het zijn geen slaap pillen.
Ja ik weet het oud en versleten maar helaas worden gebreken niet aan een leeftijd geplakt 🙂
Nu zeg jij daar iets van die teksten dat was mij niet opgevallen. Heb normaal snel iets in het zicht maar nu niks in de gaten gehad. Trouwens je moet eens drukken op je bericht bewerken dan zie je ook dat dat heel anders is geworden.
Rust goed uit en geniet van uw avond. Fijn dat Douglas het goed stelt 😊
Wat is me dat allemaal ... ge zijt hier begot de jongste van den hoop en ge zijt percies al versleten ... Tijd om uw leven te beteren hé, gezonder gaan leven !!
Alle gekheid op een stokje, verzorg u goed Patrick, en hopelijk enkel goede resultaten van de testen.
Iets heel anders: heb ik het nooit eerder gezien of is het nieuw, dat op elke nieuwe pagina van dit babbelhoekje het welkomstbericht steeds bovenaan gepind staat? Ik vind het een goed idee, maar het is me niet eerder opgevallen ...
@Josette tja inderdaad de volgende keer beter.
Zal niet iets voor nu zijn want ben thuis gezet door de dokter.
Heb een te hoge bloeddruk veel koppijn en andere klachten.
Heb deze ochtend 5 staaltjes bloed laten trekken en volgende week een echo ( weer al eens )
Dit keer van mijn rechterkant in de hals want de dokter hoort geruis daar en van mijn longen.
Eerst eens zien hoe dat weer afloopt.
Tot morgen en een fijne avond.
Oei dat is niet fijn @patrick2 volgende keer beter!
@Cdt24801 Hier is wel goed nieuws de nieren zijn redelijk goed na 6 maanden terug.
Dadelijk komen ze de koelkast nog plaatsen, mijn
lamp is eigenlijk nu al uit! Maar alles voor het goede doel.
Fijne avond en tot morgen.