annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welkom in de babbelhoek.....

Topic gestart op: 10-09-20 18h53

Antwoorden: 453 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Welkom in de babbelhoek.....

Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk. 

Welkom.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
453 ANTWOORDEN 453
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja, heb ik net gedaan. Wat is er dan veranderd? Ik moet zeggen dat ik zo meteen geen verschil zie ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Heb je al eens op een post bewerken gedrukt Stefaan? Dan zie je ook dat dat veranderd is.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat ze het daar voor gedaan hebben en ik moet zeggen, het is een goede verbetering. 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  heb het eens bekeken en inderdaad. Maar dat is wel veel beter dan heb je eigenlijk altijd het originele bericht in je beeld staan waar het over gaat. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb nu gezien dat dit blijkbaar een standaard geworden is bij alle threads: de originele post is vastgepind en staat bij elke pagina opnieuw bovenaan.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen