annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welkom in de babbelhoek.....

Topic gestart op: 10-09-20 18h53

Antwoorden: 453 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Welkom in de babbelhoek.....

Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk. 

Welkom.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
453 ANTWOORDEN 453
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ik verzorg mij goed door letterlijk mij rustig te houden en rustig afwachten wat de testen gaan zijn. Morgen is het eerst de bloeduitslag en om het straffer te maken heb ik pillen gehad vandaag om alleen al te kunnen slapen. Want ik slaap bijna niet meer tot veel te weinig en het zijn geen slaap pillen. 

Ja ik weet het oud en versleten maar helaas worden gebreken niet aan een leeftijd geplakt  🙂 

Nu zeg jij daar iets van die teksten dat was mij niet opgevallen. Heb normaal snel iets in het zicht maar nu niks in de gaten gehad. Trouwens je moet eens drukken op je bericht bewerken dan zie je ook dat dat heel anders is geworden. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Rust goed uit en geniet van uw avond. Fijn dat Douglas het goed stelt 😊

@patrick2 

Wat is me dat allemaal ... ge zijt hier begot de jongste van den hoop en ge zijt percies al versleten ... Tijd om uw leven te beteren hé, gezonder gaan leven !!

Alle gekheid op een stokje, verzorg u goed Patrick, en hopelijk enkel goede resultaten van de testen.

Iets heel anders: heb ik het nooit eerder gezien of is het nieuw, dat op elke nieuwe pagina van dit babbelhoekje het welkomstbericht steeds bovenaan gepind staat? Ik vind het een goed idee, maar het is me niet eerder opgevallen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  tja inderdaad de volgende keer beter. 

Zal niet iets voor nu zijn want ben thuis gezet door de dokter. 

Heb een te hoge bloeddruk veel koppijn en andere klachten. 

Heb deze ochtend 5 staaltjes bloed laten trekken en volgende week een echo ( weer al eens )

Dit keer van mijn rechterkant in de hals want de dokter hoort geruis daar en van mijn longen.

Eerst eens zien hoe dat weer afloopt.

Tot morgen en een fijne avond.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Oei dat is niet fijn @patrick2  volgende keer beter!

@Cdt24801  Hier is wel goed nieuws de nieren zijn redelijk goed na 6 maanden terug.

Dadelijk komen ze de koelkast nog plaatsen, mijn

lamp is eigenlijk nu al uit! Maar alles voor het goede doel.

Fijne avond en tot morgen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  @Cdt24801  een goedemorgen.

Heb helaas slecht nieuws want de sollicitatie gaat niet door 

er was een belangrijk punt wat ik niet had en dat was frans 

als taal. Stond niet op de vacature , wel meerder talig maar ja...

Maar niet getreurd er zal nog wel eens iets vrij komen 🙂 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen