Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-12-22 05h54
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Nu ik eindelijk alles bij Orange heb kreeg ik toch voor de komende periode een aanrekening van mijn vroegere Provider Telenet. Ik natuurlijk contact opnemen met Telenet Nu had advies.be of orange mijn abonnement bij Telenet niet opgezegd. Door die nalatigheid moet ik ook nog een paar dagen betalen bij Telenet. Gelukkig dat ik het dan zelf opgezegd heb. Had ik gedacht ja die aanrekening is fout en zal terugbetaald worden en niets gedaan had ik een duur begin van mijn Orange periode.
Lucko
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Niemand zorgt beter voor uw belangen dan jij zelf. Dat is reeds lang zo. Nooit blindelings erop vertrouwen dat anderen uw zaakjes volledig en goed zullen regelen. Altijd alles controleren.
Niemand zorgt beter voor uw belangen dan jij zelf. Dat is reeds lang zo. Nooit blindelings erop vertrouwen dat anderen uw zaakjes volledig en goed zullen regelen. Altijd alles controleren.