annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WhatsApp contact

Topic gestart op: 26-12-20 11h21

Antwoorden: 21 antwoorden

Janique
Ervaren verkenner

WhatsApp contact

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. 

Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.

Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig. 

Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
nilsvc15
Aspirant verkenner

Dag Janique,

kun jij mij helpen?

doe je dit nog steeds via Whatsapp?

Mvg,

Nils.

0 pluimen
orangelover1
Aspirant scout

Top idee!

glenndroogmans
Gewaardeerd verkenner

ik volg zou veel beter zijn voor de klanten 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Janique  schreef:

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. 

Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.

Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig. 

Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken

Ugh @Janique,

Bedankt voor de informatie. Momenteel is het niet in onze plannen maar Totem geeft het wel door aan de strategische geesten.

We werken eraan ook om Tribe duidelijker te maken 🙂

Neem je tijd om eens rond te kijken onze Super users @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Gregory zijn er ook om je te helpen.

Totem's groetjes,

Totem

Leden met de meeste pluimen