annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WhatsApp contact

Topic gestart op: 26-12-20 11h21

Antwoorden: 20 antwoorden

Janique
Ervaren verkenner

WhatsApp contact

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. 

Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.

Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig. 

Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken

 

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  100 MBPS is voldoende als je de huis tuin en keuken spullen gebruikt met andere woorden als je wat streamt en eens een email leest of op het net surft heb je voldoende. Natuurlijk wordt het wel een ander verhaal als je streamt en games speelt online en nog meer streamt en ook nog eens gaat surfen op het web dan kan je al te kort komen. Moest je de gsm er nog bij zetten krijg je ook nog korting op je abonnement als je dan in een Love trio pack komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Janique
Ervaren verkenner

Ik bezit toch verschillende toestellen die ofwel met draadloos ofwel bekabeld op het internet zijn aangesloten zoals desktop, laptop, draadloze printer, internet radio, 2 tablets, 2 smartphone, smart tv, chromecast. Av reciever, smart blu-ray speler, ps4, orange decoder, Android tv box.

Natuurlijk zijn deze toestellen niet allemaal tegelijk verbonden maar soms zijn er al wat meer gelijk verbonden dan op een ander moment. Maar bon tot op vandaag werkt alles zoals het moet. 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  dat is te doen hé heb zelf een kleine 40 toestellen in mijn netwerk staan en verbonden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Janique
Ervaren verkenner

Om nog maar eens terug op het WhatsApp topic terug te komen. 

Het zou interessant zijn om in de orange tv app een contact optie te voorzien zolang er nog geen andere mogelijkheid is zoals WhatsApp of chat functie op hun website voor mensen zoals ik die dus enkel home Internet en tv bezitten. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  zou het dan niet interessanter zijn om een app te hebben die niet enkel je gsm verbruik maar ook je internet verbruik in de gaten houd ? Dus als je dan onderweg bent of gewoon thuis dat je het verbruik kan opvolgen via die app ? En dat je daar dan een contact linkje maakt als er een probleem is of als je de klantendienst wil aanspreken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen