Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-20 11h21
Antwoorden: 21 antwoorden
Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten.
Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.
Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig.
Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken
Dag Janique,
kun jij mij helpen?
doe je dit nog steeds via Whatsapp?
Mvg,
Nils.
Top idee!
ik volg zou veel beter zijn voor de klanten
@Janique schreef:
Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten.
Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.
Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig.
Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken
Ugh @Janique,
Bedankt voor de informatie. Momenteel is het niet in onze plannen maar Totem geeft het wel door aan de strategische geesten.
We werken eraan ook om Tribe duidelijker te maken 🙂
Neem je tijd om eens rond te kijken onze Super users @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Gregory zijn er ook om je te helpen.
Totem's groetjes,
Totem