annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WhatsApp contact

Topic gestart op: 26-12-20 11h21

Antwoorden: 20 antwoorden

Janique
Ervaren verkenner

WhatsApp contact

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. 

Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.

Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig. 

Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Janique
Ervaren verkenner

Dat is zeker een goed idee Patrick.

Ik ben alleszins voorstander. 👍😜

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  eigenlijk dat niet moeilijk te integreren in de bestaande app je dient het softwarematig werkend te maken. Telenet heeft dat ook en is zeer handig kan ik je vertellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Janique
Ervaren verkenner

Dat herinner ik me. Heb die ook nog gebruikt bij Telenet.

Vroeger heette dat nog de telemeter en je kon daar een herinnering op vb 90 procent en dan nog een aan 100 procent aanduiden zodat je dan een mailtje kreeg dat je verbruik aan zijn limiet aan het lopen was. Aan 100 procent ging je dan in verlaagde surfsnelheid. 

Ik vond dit wel handig maar zal dit bij orange niet nodig hebben denk ik aangezien er hier 750 GB gegeven wordt. Ik kom hoogstens aan 300 GB per maand

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  ik vind persoonlijk dat deze herinnering wel ingesteld moet kunnen worden. Telenet heeft ook 750 GB in de volledige piek uren want Orange en Telenet hebben in de dal uren onbeperkt. Het is een FUP die erop staat. Maar nu werken meer mensen thuis mensen hebben nu verlof en verbruiken meer. Sommige hebben het niet in de gaten en hopla internet is op of trager want je kan verder surfen. dan staat hier de Tribe vol met 'klagende' mensen dat het internet op is en ze wisten weer van niks. Daarom is die herinnering zo gemakkelijk dat iedereen er aan herinnerd wordt als hun piek verbruik bijna gedaan is.

Zelf heb ik die herinnering er ook in staan puur voor mezelf ondanks dat ik alles in de dal uren gebruik. Heb toch een maand verbruik van over de 1100 GB per maand. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Janique
Ervaren verkenner

Dus met die 40 toestellen maak je ook gebruik van hun standaard internet? 

Hun boost optie is dan vooral meer voor de PC gamers denk ik. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen