Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-20 06h13
Antwoorden: 11 antwoorden
Bij zo een probleem ga naar een Orange shop die helpen jou wij hebben het zelfde probleem gehad en die hebben ons onmiddellijk geholpen, en bij ons was dan alles opgelost
Beste MD1961. Dank voor uw, zonder twijfel, goedbedoelde post, echter, begrijpend lezen is een leerstof, tegenwoordig onderwezen vanaf het eerste leerjaar. MVG, laat t niet aan uw hart komen (er zijn ergere dingen in het leven), en een prettig weekend. T
@Kevsi ik vind het heel jammer dit te moeten lezen maar hier gaan we je ook niet mee kunnen helpen. Je kan het hier neer schrijven dat is geen probleem maar hier is geen klantendienst en die lezen dit ook niet. Andere medewerkers lezen dit ook niet helaas omdat die hier ook niet te vinden zijn enkel een moderator maar die kan er ook niks aan doen. Beste wat je kan doen als de klantendienst geen gehoor geeft is via Messenger of Twitter versturen. Daar je hele uitleg eens neerzetten en die sturen dat naar de juiste dienst. Dan zullen zij uiteindelijk contact zoeken met jullie voor een eventuele oplossing. Je moet er enkel niet vanuit gaan dat het direct is of de volgende dag want daar gaat wel even wat tijd over heen.
Betreft even terugkomend op je toestel die moet binnen gebracht worden ter reparatie en had je beter direct naar een shop gegaan. Want nu of je zomaar een nieuwe gaat krijgen of geld terug denk ik niet, dat toestel gaat eerst naar Samsung en die bekijken wat er verkeerd is. Als zij dat kunnen maken dan doen ze dat maar als die niet te maken is beslissen hun of je een ander toestel krijgt. En het kan toch zeker tot 8 weken duren of langer dat je het toestel kwijt bent.
Het is dus jammer dat ik die procedure's ken want dat is nu eenmaal zo een voorwaarde die de fabrikant stelt. Maar zie wat de andere dienst van Orange zegt.
Ga naar een Orange winkel die kunnen uw helpen om uw probleem op te lossen, ik had ook een probleem en ik ben naar daar gegaan en het is opgelost geraakt, het is in ieder geval het proberen waard