annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie kan mij helpen bij Orange als ik probleem heb? Waar kan je met je klacht terecht? Defect toestel

Topic gestart op: 05-07-20 06h13

Antwoorden: 11 antwoorden

Kevsi
Gewaardeerd verkenner

Wie kan mij helpen bij Orange als ik probleem heb? Waar kan je met je klacht terecht? Defect toestel

Beste,
Ik ben het beu om hele tijd te bellen naar orange en elke keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen daarom zocht ik naar een manier om jullie via mail te contacteren. Ik heb alles geprobeerd, 10 keer gebeld en élke keer krijg ik opnieuw de zelfde cd te horen...
De telefoon, Samsung A71 online besteld die kwam aan vrijdag de 29ste. De simkaart zou ook moeten volgen maar dit hadden we nooit gezien. Op dinsdag 2 juni, kregen we te horen(mailtje) dat activering van simkaart is bezig dus hiermee werd de andere abonnement van Base geannuleerd. Dus die dag al vanaf 16u geen telefoon om mee te bellen, geluk bestaat Whatsapp en andere sociale media om in contact te blijven met je familie en vrienden...de volgende dag konden we een simkaart krijgen in een orange shop in de buurt. Eindelijk woensdag kunnen we de telefoon gebruiken, yes grote verassing is een goede zichtbaar lijn te zien aan de achterkant van de telefoon en kon niet meer laden dus maar een keer 100% kunnen opladen wanneer het op de volgende dag, donderdag 4 juni konden we niets meer opladen. Niets, niets. Direct contact genomen met de shop van orange om het probleem aan te kaarten... ze konden ons niet verder helpen omdat we de telefoon online besteld hebben. Dus bellen maar waar we na heel lang wachten te horen kregen dat we binnen 48h teruggebeld zouden worden. Dus dinsdag weer terugbellen kregen we een Imra aan de telefoon die een dossier nummer gaf en verzekerde ons dat wij binnen 48 uren teruggebeld zouden worden, indien dit niet zouden gebeuren kunnen we terugbellen en dan zal er spoed achter ons dossier zijn. Donderdag( we zijn eenween week verder) weer maar het was tijd voor mijn meeting als er eindelijk opgenomen werden dus zou iemand gisteren terugbellen...de week erop weer, de week erop weer en nog eens, we zijn een maand verder... vandaag, 5 juli... Een dure telefoon kopen en deze in karton houden hadden we niet verwachten...de laatste oproep naar Orange was op dinsdag 30 juni en zei dat als ik tegen 6 juli niets krijg dan zal ik met mijn verhaal naar buiten treden (de media en sociale media)nieuwe telefoon, schade vergoeding hebben of ons geld terug op de rekening zien en alles annuleren want het gaat hier om contract breuk van Orange uit én schade vergoeding... We zouden binnen de week na het kopen van doe telefoon online een factuur toegestuurd krijgen, deze is nooit binnen gekomen...nadat ik mij ooit zeer kwaad aan de telefoon gemaakt heb,d kreeg ik die factuur te zien nog niet zo lang geleden...ik krijg elke keer excuses mevrouw tekte horen, de laatste keer zei ik tegen die man aan de telefoon dat ik absoluut niets met sorry heb, zoiets kan je de eerste of tweede keer horen maar zeker niet de 10de keer toch? (elke keer je verhaal opnieuw doen, wordt er niets genoteerd als iemand belt?? Beloofden die niet na gekomen zijn, sorry hoor dan wilden we alles tv- en internet van orange hebben?!!!!)  Ik hoop dat jullie alles eraan zullen doen om dit te fixen, ookal krijg ik een nieuwe telefoon, verwacht ik toch ook nog een vergoeden. Koop telefoon maar  die je maar 1 keer gebruikt en dat er geen klantenservice die NIET functioneert! Nieuwe klanten moeten je toch kunnen aantrekken voor de reclame!!!?????!!! 
Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@titi1961  

Het is jammer dat je geen Facebook account hebt om daar de Messenger functie van te gebruiken en of twitter. Maar ik snap wel dat de niet iedereen dat heeft dat kan ook niet maar aan de andere kant in deze tijden gebeuren veel dingen digitaal. 

Het spijtige er aan is dat Orange lang geleden al gestopt is met een email adres de reden hiervoor was dat alles meer en meer digitaal zou gebeuren en minder per email. 

Als je dus echt geen andere mogelijkheden hebt , wat ik snap in je situatie , dan zal er niks anders opzitten dan als nog te telefoneren. Of is er toch iemand die je kent en die wel in je bubbel zit die wel via Messenger kan sturen met jou klantnummer en de contracten en dan laten bekijken. Die persoon legt dan wel de situatie uit waarom die stuurt uit jou naam. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kevsi
Gewaardeerd verkenner

Spoiler
@MD1961 @patrick2 bedankt voor jullie snelle reactie. We hebben het probleem direct gesignaleerd in de shop van Orange maar als je een online besteld hebt kun je er niet mee naar de winkel. Dus moest ik telefonisch contact zoeken met de klantenservice. Ik heb via messenger mijn verhaal gedaan en twee verschillende mensen zeiden tegen mij dat ze mijn zullen contacteren we zijn twee weken verder. En idd @patrick2 als je een toestel koopt kunnen ze dit naar de fabriek terugsturen maar je hebt recht op je geld terug op te eisen of een nieuwe op te eisen als je een verkeerde gekregen hebt zeker als het binnen 14 dagen gebeurde. Mijn telefoon heb ik direct gemerkt en de volgende dag mijn melding gedaan. De telefoon was binnen op 29 mei en op 2 juni pas geopend want ik wilde die gebruiken op de verjaardag van mijn zoontje. Maar ik wilde al sinds horen of ik hier verder tips zou krijgen of mensen met ervaring als mij dit toch verder geholpen waren...
Leden met de meeste pluimen