annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie kan mij helpen bij Orange als ik probleem heb? Waar kan je met je klacht terecht? Defect toestel

Topic gestart op: 05-07-20 06h13

Antwoorden: 11 antwoorden

Kevsi
Gewaardeerd verkenner

Wie kan mij helpen bij Orange als ik probleem heb? Waar kan je met je klacht terecht? Defect toestel

Beste,
Ik ben het beu om hele tijd te bellen naar orange en elke keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen daarom zocht ik naar een manier om jullie via mail te contacteren. Ik heb alles geprobeerd, 10 keer gebeld en élke keer krijg ik opnieuw de zelfde cd te horen...
De telefoon, Samsung A71 online besteld die kwam aan vrijdag de 29ste. De simkaart zou ook moeten volgen maar dit hadden we nooit gezien. Op dinsdag 2 juni, kregen we te horen(mailtje) dat activering van simkaart is bezig dus hiermee werd de andere abonnement van Base geannuleerd. Dus die dag al vanaf 16u geen telefoon om mee te bellen, geluk bestaat Whatsapp en andere sociale media om in contact te blijven met je familie en vrienden...de volgende dag konden we een simkaart krijgen in een orange shop in de buurt. Eindelijk woensdag kunnen we de telefoon gebruiken, yes grote verassing is een goede zichtbaar lijn te zien aan de achterkant van de telefoon en kon niet meer laden dus maar een keer 100% kunnen opladen wanneer het op de volgende dag, donderdag 4 juni konden we niets meer opladen. Niets, niets. Direct contact genomen met de shop van orange om het probleem aan te kaarten... ze konden ons niet verder helpen omdat we de telefoon online besteld hebben. Dus bellen maar waar we na heel lang wachten te horen kregen dat we binnen 48h teruggebeld zouden worden. Dus dinsdag weer terugbellen kregen we een Imra aan de telefoon die een dossier nummer gaf en verzekerde ons dat wij binnen 48 uren teruggebeld zouden worden, indien dit niet zouden gebeuren kunnen we terugbellen en dan zal er spoed achter ons dossier zijn. Donderdag( we zijn eenween week verder) weer maar het was tijd voor mijn meeting als er eindelijk opgenomen werden dus zou iemand gisteren terugbellen...de week erop weer, de week erop weer en nog eens, we zijn een maand verder... vandaag, 5 juli... Een dure telefoon kopen en deze in karton houden hadden we niet verwachten...de laatste oproep naar Orange was op dinsdag 30 juni en zei dat als ik tegen 6 juli niets krijg dan zal ik met mijn verhaal naar buiten treden (de media en sociale media)nieuwe telefoon, schade vergoeding hebben of ons geld terug op de rekening zien en alles annuleren want het gaat hier om contract breuk van Orange uit én schade vergoeding... We zouden binnen de week na het kopen van doe telefoon online een factuur toegestuurd krijgen, deze is nooit binnen gekomen...nadat ik mij ooit zeer kwaad aan de telefoon gemaakt heb,d kreeg ik die factuur te zien nog niet zo lang geleden...ik krijg elke keer excuses mevrouw tekte horen, de laatste keer zei ik tegen die man aan de telefoon dat ik absoluut niets met sorry heb, zoiets kan je de eerste of tweede keer horen maar zeker niet de 10de keer toch? (elke keer je verhaal opnieuw doen, wordt er niets genoteerd als iemand belt?? Beloofden die niet na gekomen zijn, sorry hoor dan wilden we alles tv- en internet van orange hebben?!!!!)  Ik hoop dat jullie alles eraan zullen doen om dit te fixen, ookal krijg ik een nieuwe telefoon, verwacht ik toch ook nog een vergoeden. Koop telefoon maar  die je maar 1 keer gebruikt en dat er geen klantenservice die NIET functioneert! Nieuwe klanten moeten je toch kunnen aantrekken voor de reclame!!!?????!!! 
Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
MD1961
Veteraan verkenner

Bij zo een probleem ga naar een Orange shop die helpen jou wij hebben het zelfde probleem gehad en die hebben ons onmiddellijk  geholpen, en bij ons was dan alles opgelost 

0 pluimen
titi1961
Aspirant verkenner

Beste MD1961. Dank voor uw, zonder twijfel, goedbedoelde post, echter, begrijpend lezen is een leerstof, tegenwoordig onderwezen vanaf het eerste leerjaar. MVG, laat t niet aan uw hart komen (er zijn ergere dingen in het leven), en een prettig weekend. T

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kevsi  ik vind het heel jammer dit te moeten lezen maar hier gaan we je ook niet mee kunnen helpen. Je kan het hier neer schrijven dat is geen probleem maar hier is geen klantendienst en die lezen dit ook niet. Andere medewerkers lezen dit ook niet helaas omdat die hier ook niet te vinden zijn enkel een moderator maar die kan er ook niks aan doen. Beste wat je kan doen als de klantendienst geen gehoor geeft is via Messenger of Twitter versturen. Daar je hele uitleg eens neerzetten en die sturen dat naar de juiste dienst. Dan zullen zij uiteindelijk contact zoeken met jullie voor een eventuele oplossing. Je moet er enkel niet vanuit gaan dat het direct is of de volgende dag want daar gaat wel even wat tijd over heen. 

Betreft even terugkomend op je toestel die moet binnen gebracht worden ter reparatie en had je beter direct naar een shop gegaan. Want nu of je zomaar een nieuwe gaat krijgen of geld terug denk ik niet, dat toestel gaat eerst naar Samsung en die bekijken wat er verkeerd is. Als zij dat kunnen maken dan doen ze dat maar als die niet te maken is beslissen hun of je een ander toestel krijgt. En het kan toch zeker tot 8 weken duren of langer dat je het toestel kwijt bent. 

Het is dus jammer dat ik die procedure's ken want dat is nu eenmaal zo een voorwaarde die de fabrikant stelt. Maar zie wat de andere dienst van Orange zegt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


MD1961
Veteraan verkenner

Ga naar een Orange winkel die kunnen uw helpen om uw probleem op te lossen, ik had ook een probleem en ik ben naar daar gegaan en het is opgelost geraakt,  het is in ieder geval het proberen waard 

Leden met de meeste pluimen