annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie kan mij helpen bij Orange als ik probleem heb? Waar kan je met je klacht terecht? Defect toestel

Topic gestart op: 05-07-20 06h13

Antwoorden: 11 antwoorden

Kevsi
Gewaardeerd verkenner

Wie kan mij helpen bij Orange als ik probleem heb? Waar kan je met je klacht terecht? Defect toestel

Beste,
Ik ben het beu om hele tijd te bellen naar orange en elke keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen daarom zocht ik naar een manier om jullie via mail te contacteren. Ik heb alles geprobeerd, 10 keer gebeld en élke keer krijg ik opnieuw de zelfde cd te horen...
De telefoon, Samsung A71 online besteld die kwam aan vrijdag de 29ste. De simkaart zou ook moeten volgen maar dit hadden we nooit gezien. Op dinsdag 2 juni, kregen we te horen(mailtje) dat activering van simkaart is bezig dus hiermee werd de andere abonnement van Base geannuleerd. Dus die dag al vanaf 16u geen telefoon om mee te bellen, geluk bestaat Whatsapp en andere sociale media om in contact te blijven met je familie en vrienden...de volgende dag konden we een simkaart krijgen in een orange shop in de buurt. Eindelijk woensdag kunnen we de telefoon gebruiken, yes grote verassing is een goede zichtbaar lijn te zien aan de achterkant van de telefoon en kon niet meer laden dus maar een keer 100% kunnen opladen wanneer het op de volgende dag, donderdag 4 juni konden we niets meer opladen. Niets, niets. Direct contact genomen met de shop van orange om het probleem aan te kaarten... ze konden ons niet verder helpen omdat we de telefoon online besteld hebben. Dus bellen maar waar we na heel lang wachten te horen kregen dat we binnen 48h teruggebeld zouden worden. Dus dinsdag weer terugbellen kregen we een Imra aan de telefoon die een dossier nummer gaf en verzekerde ons dat wij binnen 48 uren teruggebeld zouden worden, indien dit niet zouden gebeuren kunnen we terugbellen en dan zal er spoed achter ons dossier zijn. Donderdag( we zijn eenween week verder) weer maar het was tijd voor mijn meeting als er eindelijk opgenomen werden dus zou iemand gisteren terugbellen...de week erop weer, de week erop weer en nog eens, we zijn een maand verder... vandaag, 5 juli... Een dure telefoon kopen en deze in karton houden hadden we niet verwachten...de laatste oproep naar Orange was op dinsdag 30 juni en zei dat als ik tegen 6 juli niets krijg dan zal ik met mijn verhaal naar buiten treden (de media en sociale media)nieuwe telefoon, schade vergoeding hebben of ons geld terug op de rekening zien en alles annuleren want het gaat hier om contract breuk van Orange uit én schade vergoeding... We zouden binnen de week na het kopen van doe telefoon online een factuur toegestuurd krijgen, deze is nooit binnen gekomen...nadat ik mij ooit zeer kwaad aan de telefoon gemaakt heb,d kreeg ik die factuur te zien nog niet zo lang geleden...ik krijg elke keer excuses mevrouw tekte horen, de laatste keer zei ik tegen die man aan de telefoon dat ik absoluut niets met sorry heb, zoiets kan je de eerste of tweede keer horen maar zeker niet de 10de keer toch? (elke keer je verhaal opnieuw doen, wordt er niets genoteerd als iemand belt?? Beloofden die niet na gekomen zijn, sorry hoor dan wilden we alles tv- en internet van orange hebben?!!!!)  Ik hoop dat jullie alles eraan zullen doen om dit te fixen, ookal krijg ik een nieuwe telefoon, verwacht ik toch ook nog een vergoeden. Koop telefoon maar  die je maar 1 keer gebruikt en dat er geen klantenservice die NIET functioneert! Nieuwe klanten moeten je toch kunnen aantrekken voor de reclame!!!?????!!! 
Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
titi1961
Aspirant verkenner

Ik ging naar een Orange winkel... en toen begonnen de problemen (pas). Ik ging mijn kapotte home box omruilen. Men bleek mij n nieuw contract "aangesmeerd" te hebben (inclusief kosten)... Merkte dit pas toen ikzelf werd opgebeld met de vraag waarom ik mijn contract had stopgezet... Nu blijk ik sinds dit "voorval" maandelijks te betalen voor beide "aangegane" contracten... Ik kan idd zoals voorheen besproken op geen enkele manier de "klantendienst" van Orange bereiken. Wat erger is... noch, kan ik, blijkbaar, los van het terugeisen van de teveel betaalde maandgelden, de domiciliering stop zetten.  WTF???

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@titi1961  

Heb je ook al eens contact opgenomen met het Webcare team via Messenger ? Je dient wel een Facebook account te hebben om het via die weg te kunnen gebruiken. Als je een twitter account hebt kan je ook sturen via twitter. 

Heb je ook de beide contracten tot je beschikking ? Zie je ook daadwerkelijk twee begin datums als eind datums ? Deze dan inscannen , foto maken en mee sturen in je tekst. Deze zullen het kunnen bekijken en door geven aan de juiste dienst. Leg ook uit wat er mis gegaan is en of ze dit kunnen recht zetten. Je zal niet direct antwoord krijgen maar ze gaan je wel antwoorden na dit bekeken te hebben.

Moest het niet helpen kan je testaankoop inschakelen of de ombudsdienst voor telecommunicatie  maar hopelijk zal die weg niet nodig zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
titi1961
Aspirant verkenner

Dank voor uw respons... echter, Ik doe niet aan facebooken en twitteren.... tevens kan ik niet inscannen... bib is gesloten..... raar dat men me wel kan bellen wanneer het in "hun" straatje past, en dat ik me in allerlei bochten moet wringen om te proberen hun kl*******en (in mijn nadeel) recht te trekken.

0 pluimen
MD1961
Veteraan verkenner

Probeer naar een Orange verkoop punt in uw regio te gaan normaal kunnen die uw helpen

0 pluimen
titi1961
Aspirant verkenner

Beste. Dank voor uw goedbedoelde sugestie... echter, zoals u in een eerdere post kan lezen, zijn voor mij toen pas (in verkooppunt (letterlijk en figuurlijk)) de probs begonnen. Ik woon in Middelkerke en "moet" naar Oostende. Ik ben terminaal ziek, zulke verplaatsing is voor mij een ware titanen taak. Waarom kan ik mijn prob niet gewoon per mail uitgelegd krijgen??? Ik krijg ook vaak ongevraagde post (lees reclame) in mijn brievenbus... wil dit dan zeggen dat men mij vanaf nu maar moet opbellen....??? MVG, T

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen