Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-20 06h13
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik ging naar een Orange winkel... en toen begonnen de problemen (pas). Ik ging mijn kapotte home box omruilen. Men bleek mij n nieuw contract "aangesmeerd" te hebben (inclusief kosten)... Merkte dit pas toen ikzelf werd opgebeld met de vraag waarom ik mijn contract had stopgezet... Nu blijk ik sinds dit "voorval" maandelijks te betalen voor beide "aangegane" contracten... Ik kan idd zoals voorheen besproken op geen enkele manier de "klantendienst" van Orange bereiken. Wat erger is... noch, kan ik, blijkbaar, los van het terugeisen van de teveel betaalde maandgelden, de domiciliering stop zetten. WTF???
Heb je ook al eens contact opgenomen met het Webcare team via Messenger ? Je dient wel een Facebook account te hebben om het via die weg te kunnen gebruiken. Als je een twitter account hebt kan je ook sturen via twitter.
Heb je ook de beide contracten tot je beschikking ? Zie je ook daadwerkelijk twee begin datums als eind datums ? Deze dan inscannen , foto maken en mee sturen in je tekst. Deze zullen het kunnen bekijken en door geven aan de juiste dienst. Leg ook uit wat er mis gegaan is en of ze dit kunnen recht zetten. Je zal niet direct antwoord krijgen maar ze gaan je wel antwoorden na dit bekeken te hebben.
Moest het niet helpen kan je testaankoop inschakelen of de ombudsdienst voor telecommunicatie maar hopelijk zal die weg niet nodig zijn.
Dank voor uw respons... echter, Ik doe niet aan facebooken en twitteren.... tevens kan ik niet inscannen... bib is gesloten..... raar dat men me wel kan bellen wanneer het in "hun" straatje past, en dat ik me in allerlei bochten moet wringen om te proberen hun kl*******en (in mijn nadeel) recht te trekken.
Probeer naar een Orange verkoop punt in uw regio te gaan normaal kunnen die uw helpen
Beste. Dank voor uw goedbedoelde sugestie... echter, zoals u in een eerdere post kan lezen, zijn voor mij toen pas (in verkooppunt (letterlijk en figuurlijk)) de probs begonnen. Ik woon in Middelkerke en "moet" naar Oostende. Ik ben terminaal ziek, zulke verplaatsing is voor mij een ware titanen taak. Waarom kan ik mijn prob niet gewoon per mail uitgelegd krijgen??? Ik krijg ook vaak ongevraagde post (lees reclame) in mijn brievenbus... wil dit dan zeggen dat men mij vanaf nu maar moet opbellen....??? MVG, T