Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-08-20 08h50
Antwoorden: 5 antwoorden
Goedenmorgend,
dit is mijn eerste post op tribe en ik vond niet direct een voorsteltopic dus vallen we hier maar met de deur in huis.
Het aanmelden op tribe heb ik gedaan omdat ik met een vraag zit over de wifi op vakantie.
Dit jaar gaan we met de wagen op vakantie in een vrijstaand vakantiehuisje in Nowe Warpno te Polen. Nu is daar geen wifi aanwezig. In deze moderne tijd zijn we verknocht aan onze mobiele toestellen en natuurlijk het bijhorend netwerk. De vraag was dan ook hoe we het makkelijkste wifi of een stabiele netwerkverbinding kunnen maken om vb. netflix te kijken. Gewoon surfen zal op onze 4G wel gaan maar indien we netflixen, iets downloaden, spelletje spelen, ... gaat de 4G volgens mij niet voldoende zijn.
Bied Orange iets aan waarbij we op vakantie toch een stabiele verbinding kunnen verkrijgen met genoeg data om deze zaken te kunnen doen?
Ik las al over de Airbox Auto 4G of de Flybox maar het is me niet geheel duidelijk hoeveel data daarmee verbruikt kan worden. En het zou waarschijnlijk ook maar een week moeten dienen. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Papui.
Klopt @Josette niet in het buitenland. En het is altijd mogelijk om er een andere kaart erin te steken, vb een poolse indien daar goedkopere kaarten met veel data te krijgen zijn. Zulke kaarten kan je ook in je eigen gsm steken. Niet noodzakelijk om daar een FlyBox voor aan te schaffen