Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-07-20 10h15
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen ,
Als je een antwoord aan het typen bent maar je wil even terug naar een vorige pagina blijft je bericht dan staan ( opgeslagen ) of is het dan weg omdat je het nog niet gepost had ?
Alvast bedankt !
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ja dat doet het, je krijgt dan een mededeling ervan.
Probeer maar eens hier met mij?
U hebt inhoud van 10:19 AM automatisch opgeslagen. Komt bovenaan staan.
Het wordt opgeslagen om de zoveel tijd, @Vikaatje
Wat ik doe vanop mijn pc om iets op te zoeken terwijl ik een bericht aan het typen ben, is ergens een rechterklik op doen en in een andere window open doen. Vandaar navigeer ik verder.
Is ook mogelijk op iPhone/Safari. Op een link blijven duwen en dan Open in New Tab kiezen. Ook andere window van waaruit je alles kan doen
@dennispison80 schreef:
Heb je daar last van
In deze thread wel ja.
Het moet niet steeds allemaal ernstig zijn, er mag eens gelachen en gezeverd worden, maar dan wel op de juiste plaats. Niet in deze thread waar een ernstige vraag gesteld werd en men daarop wil antwoorden om de TS verder te helpen. En bij uitbreiding iedereen met zulke vraag of probleem.
We zijn niet heiliger dan de paus, maar alles heeft zijn plaats. Je mag gerust een thread starten, gewoon om wat te zeveren. Zolang dat niet overheerst is dat geen enkel probleem. Maar globaal genomen trachten wij hier toch een serieus forum van te maken en te houden waar klanten van Orange elkaar helpen door het delen van kennis en ervaring.
Wat een zever vertel je gie allemaal
Nieuw, en je direct al populair maken, @dennispison80
Proficiat
Goed hè
Formidabel @dennispison80
Dit was mijn laatste reactie op een van uw berichten