annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xbox Pass Ultimate en MacBook Air M1

Topic gestart op: 30-09-23 14h37

bulrog
Wijze
Wijze

Xbox Pass Ultimate en MacBook Air M1

Hallo,

Het is geen geheim dat Orange een gamingpakket aanbiedt met een Xbox One S-console en een Xbox Pass Ultimate die 24 maanden geldig is. De pas alleen kost al €14,99/maand, wat het pakket erg concurrerend maakt.

Ik ga gamers niets leren, maar misschien zijn er onder jullie die de voordelen van de Ultimate Pass nog niet kennen. Met deze pas heb je toegang tot een bibliotheek met games die je kunt spelen... zonder console. Handig als je op vakantie bent en verslaafd bent aan videogames. Het enige wat je hoeft te doen is je PC, Mac, smartphone, tablet (Android of iOS), etc. (zelfs Meta Quest) te verbinden met je Xbox account en je kunt aan de slag!

Ik heb een video gemaakt van Forza 4 op een MacBook Air M1 (2020). Ik heb met opzet de laad- en starttijden weggelaten, zodat je kunt zien wat het in realtime kost. Gemaakt met een 400 Mbps verbinding en WiFi 6.

HD-video

SD-video

Veel plezier! 😊

PS: Ik ben slecht in dit spel... 😔

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
Labels (2)
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen