Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-09-23 14h37
Hallo,
Het is geen geheim dat Orange een gamingpakket aanbiedt met een Xbox One S-console en een Xbox Pass Ultimate die 24 maanden geldig is. De pas alleen kost al €14,99/maand, wat het pakket erg concurrerend maakt.
Ik ga gamers niets leren, maar misschien zijn er onder jullie die de voordelen van de Ultimate Pass nog niet kennen. Met deze pas heb je toegang tot een bibliotheek met games die je kunt spelen... zonder console. Handig als je op vakantie bent en verslaafd bent aan videogames. Het enige wat je hoeft te doen is je PC, Mac, smartphone, tablet (Android of iOS), etc. (zelfs Meta Quest) te verbinden met je Xbox account en je kunt aan de slag!
Ik heb een video gemaakt van Forza 4 op een MacBook Air M1 (2020). Ik heb met opzet de laad- en starttijden weggelaten, zodat je kunt zien wat het in realtime kost. Gemaakt met een 400 Mbps verbinding en WiFi 6.
Veel plezier! 😊
PS: Ik ben slecht in dit spel... 😔