annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bellen naar buitenlandse nummers

Topic gestart op: 15-11-19 22h58

Antwoorden: 8 antwoorden

Bramvs
Rekruut scout

bellen naar buitenlandse nummers

hey

 

moet ik extra betalen voor het bellen naar buitenlands nummers binnen de eu

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Manoux
Aspirant verkenner

Ja he

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bramvs 

Inderdaad, ik heb enkel het aspect "gsm" behandeld en het niet over de vaste lijn gehad.

Correcte aanvulling van @patrick2 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Bramvs  schreef:

hey

 

moet ik extra betalen voor het bellen naar buitenlands nummers binnen de eu


Als je dat doet vanuit België wel ja .... ook als die buitenlndse (gsm) nummers zich op dat moment in Belgë bevonden.

Van zodra je zelf in een land van groep 1 bent vallen alle roaming kosten weg en bel je naar gelijk welk land van groep 1 , inclusief België, met uw krediet eigen aan uw abonnement. Dus geen extra kosten.

Onthou de gouden regel: als je in België bent, is er eigenlijk niets veranderd. Bellen naar het buitenland (en buitenlandse gsm nummers, waar ze ook mogen zijn op dat moment) kost geld buiten uw bundel van uw abonnement, dus steeds extra.

En ter info, groep 1, dat zijn de landen van de EU plus nog enkele andere Europese niet-EU landen die toch ook meedoen. Een volledig overzicht kan je hier raadplegen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bramvs 

Even aanvullend, als je de tabel goed leest zul je zien dat er misschien verrassingen opstaan. En dan bedoel ik verre oorden die toch bij EU horen omdat ze gelinkt zijn aan een EU land zoals bvb de Canarische Eilanden (Spanje) en de A(ruba) B(onaire) C(uraçao) eilanden (Nederland).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen