annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

flybox tempo giga

Topic gestart op: 31-10-20 23h04

Antwoorden: 3 antwoorden

RafJacobs
Aspirant verkenner

flybox tempo giga

OPGELOST

Ik ben al een paar jaar tempo giga klant. Ik bel vrij weinig maar ik herlaad regelmatig 15 euro voor de gratis smsjes en data. Mijn resterende saldo volg ik op in de app. 

Nu heb ik een maand flybox. Hier kan je je verbruik ook volgen in de klantenzone. In de mail die heb gekregen staat dat de gebruikersnaam mijn emailadres is. Als ik dit ingeef kom ik uit op het verbruik van mijn tempo giga. 

Ondertussen naar orange gebeld nu blijkt dat ik een appart account moet maken met het telefoonnummer van de flybox. Als ik mij wil registreren met dit telefoonnummer moet ik mijn emailadres ingeven. Wat niet mogelijk is omdat het al in gebruik is. Dit heb ik dan opgelost met een ander emailadres.

Is er een mogelijkheid om mijn klantenzone van flybox en giga tempo in 1 klantenzone te bekijken? 

Kan ik de 'overschot' van 15 euro herlaadbeurt gebruiken om een deel van het abbonement van de flybox te betalen? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@RafJacobs  het is helaas niet mogelijk om je verbruik van de gsm ( lees tempo giga )  en het verbruik van de flybox op te volgen in dezelfde klantenzone. 

Je hebt in dit geval twee verschillende abonnementen die niet gelinkt zijn aan elkaar. Dit is ook als je een abonnement hebt en een flybox ook dan zal dit niet samen te zien in de klantenzone. 

Het is nu eenmaal zo dat je voor deze twee dingen ieder apart moet inloggen in de klantenzone. Moest je een combinatie hebben van vast internet en de gsm , dus een love pakket , dan heb je natuurlijk alles in 1 klantenzone zichtbaar. Ik hoor je al denken dan kan dat voor de flybox toch ook ? Nee daar kiest Orange niet voor helaas dus dat is niet mogelijk. 

Ook je resterende bedrag wat je over hebt van je Tempo Giga ga je niet kunnen gebruiken om een betaling mee te doen. Dat geld heb je op een herlaadkaart gezet en je krijgt daar dus belminuten , sms berichten en mobiele data voor om te gebruiken. Je kan wel belminuten omzetten naar extra mobiele data dat is altijd mogelijk. 

https://eshop.orange.be/nl/mobiel/herlaadkaarten#promotie

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@RafJacobs  het is helaas niet mogelijk om je verbruik van de gsm ( lees tempo giga )  en het verbruik van de flybox op te volgen in dezelfde klantenzone. 

Je hebt in dit geval twee verschillende abonnementen die niet gelinkt zijn aan elkaar. Dit is ook als je een abonnement hebt en een flybox ook dan zal dit niet samen te zien in de klantenzone. 

Het is nu eenmaal zo dat je voor deze twee dingen ieder apart moet inloggen in de klantenzone. Moest je een combinatie hebben van vast internet en de gsm , dus een love pakket , dan heb je natuurlijk alles in 1 klantenzone zichtbaar. Ik hoor je al denken dan kan dat voor de flybox toch ook ? Nee daar kiest Orange niet voor helaas dus dat is niet mogelijk. 

Ook je resterende bedrag wat je over hebt van je Tempo Giga ga je niet kunnen gebruiken om een betaling mee te doen. Dat geld heb je op een herlaadkaart gezet en je krijgt daar dus belminuten , sms berichten en mobiele data voor om te gebruiken. Je kan wel belminuten omzetten naar extra mobiele data dat is altijd mogelijk. 

https://eshop.orange.be/nl/mobiel/herlaadkaarten#promotie

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


RafJacobs
Aspirant verkenner

Bedankt voor de informatie

Beide abbonementen waren wel met elkaar gelinkt. Ik heb bij beide hetzelfde emailadres doorgegeven. Maar ik had al wel het vermoeden dat het te gemakkelijk zou zijn om beide producten in 1 klantezone te hebben.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@RafJacobs  om duidelijk te zijn ze zijn niet gelinkt aan elkaar. Enkel een love pakket is gelinkt aan elkaar in de klantenzone. Dat jij ze gelinkt hebt of een poging gedaan hebt tot ja daar heb je dan wel gelijk. Jij geeft jou email adres op maar Orange ziet het als twee aparte producten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen