annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoi allemaal.

Topic gestart op: 02-02-20 06h44

Antwoorden: 20 antwoorden

Superbonbon
Ervaren genezer

hoi allemaal.

OPGELOST

Ik ben nieuw in de NL versie van het forum, ik ben hier om mijn Nederlands te verbeteren, neem het aljeblieft rustig aan. Merci.

Groetjes.

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Superbonbon goedemiddag en welkom op het forum. Heel goed om de nederlandse taal goed te willen begrijpen en schrijven. Probeer daarom ook hier op het forum veel te posten aan oplossingen om de mensen met een probleem of vraag te helpen. Eigen ideeen zijn ook altijd welkom hier en dus ook zeker posten. Veel succes en als er vragen zijn zeker stellen hier want daar is het voor he 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Superbonbon 

Welkom hier op de NL versie van Tribe. Aan uw rang te zien hoeven we u niet uit te leggen wat Tribe is, dat is toch al één voordeel.

Zoals mijn gewaardeerde collega @patrick2 reeds aangehaald heeft is de beste manier om iets bij te leren op taalgebied hier veel lezen en ook regelmatig iets schrijven.

Opgelet, er zijn ook nadelen aan deze methode, of liever valkuilen als je wil. Zo zijn er hier, net als op de FR versie, Tribers die de Nederlandse (of de Franse) taal ook niet helemaal correct machtig zijn en daar zou je dus slechte voorbeelden aan kunnen nemen.

Aarzel dus niet om, wanneer je aan iets twijfelt, daar een vraag over te stellen. Zo leer je geen verkeerde dingen aan en wij van onze kant worden dan nog eens verplicht om onze kennis op te frissen.

Tenslotte wil ik er nog eens de nadruk op leggen dat wij het enorm waarderen dat je een inspanning wenst te doen om het NL beter te beheersen. Dikke proficiat alleen al daarvoor.

Groetjes

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Guygeysen
Aspirant verkenner

Hooi daar

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Guygeysen  

hoi.

Misschien dat je een aparte topic kan maken , dus een nieuw topic , zodat je je eigen kan voorstellen? Deze post is al een jaar oud en veel gaan er dat niet lezen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anne93
Aspirant verkenner

Hoi!

Wat een leuke manier om je Nederlands te verbeteren. Welkom 🙂 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Superbonbon 

Welkom hier op de NL versie van Tribe. Aan uw rang te zien hoeven we u niet uit te leggen wat Tribe is, dat is toch al één voordeel.

Zoals mijn gewaardeerde collega @patrick2 reeds aangehaald heeft is de beste manier om iets bij te leren op taalgebied hier veel lezen en ook regelmatig iets schrijven.

Opgelet, er zijn ook nadelen aan deze methode, of liever valkuilen als je wil. Zo zijn er hier, net als op de FR versie, Tribers die de Nederlandse (of de Franse) taal ook niet helemaal correct machtig zijn en daar zou je dus slechte voorbeelden aan kunnen nemen.

Aarzel dus niet om, wanneer je aan iets twijfelt, daar een vraag over te stellen. Zo leer je geen verkeerde dingen aan en wij van onze kant worden dan nog eens verplicht om onze kennis op te frissen.

Tenslotte wil ik er nog eens de nadruk op leggen dat wij het enorm waarderen dat je een inspanning wenst te doen om het NL beter te beheersen. Dikke proficiat alleen al daarvoor.

Groetjes

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen