annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mesh wifi vraagje

Topic gestart op: 12-07-20 18h37

Antwoorden: 3 antwoorden

ivdk
Aspirant verkenner

mesh wifi vraagje

Goeiemiddag,

mijn schoonouders hebben een installatie dmv de mesh en die gaat sinds kort veel trager. (hun printer geeft zelfs regelmatig melding mbt slecht signaal)

Als ik de stappen in de handleiding doorloop krijg ik maar geen goed signaal door. 

Zo heb ik, op de module aan de ethernet kabel twee lichtjes (één wit, de ander rood maar die situatie wordt niet vermeld in de handleiding; alleen wit en oranje al dan niet continu) en dat coninu.

Waarschijnlijk is dat dus het probleem, maar ik weet niet WAT het probleem is of hoe op te lossen. Van de stroom halen en terug opstarten brengt geen soelaas. De volgende mesh krijgt dan enkel, na de opstartprocedure, enkel een wit lampje, zelfs als deze in dezelfde kamer staat als de module aan de ethernet kabel.

Help?

alvast bedankt,

I

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@ivdk  het lijkt er op dat die ontvanger een heel slecht signaal krijgt door de andere torentjes. Dus lampje rood betekend eigenlijk geen verbinding met..... ( ik heb ook een mesh wifi systeem ). Welk merk van mesh gebruiken ze?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ivdk
Aspirant verkenner

Ik ben ondertussen thuis. Merk kijk ik zeker na.

Vreemde is: rode lampje brandt op de module die aan router hangt via kabel. Kapotte kabel of poort dan?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ivdk  ja dat kan of er is een probleem dat torentje . Maar geeft het merk maar eens dan kijken we dat verder eens na.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen