Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-07-20 18h37
Antwoorden: 3 antwoorden
Goeiemiddag,
mijn schoonouders hebben een installatie dmv de mesh en die gaat sinds kort veel trager. (hun printer geeft zelfs regelmatig melding mbt slecht signaal)
Als ik de stappen in de handleiding doorloop krijg ik maar geen goed signaal door.
Zo heb ik, op de module aan de ethernet kabel twee lichtjes (één wit, de ander rood maar die situatie wordt niet vermeld in de handleiding; alleen wit en oranje al dan niet continu) en dat coninu.
Waarschijnlijk is dat dus het probleem, maar ik weet niet WAT het probleem is of hoe op te lossen. Van de stroom halen en terug opstarten brengt geen soelaas. De volgende mesh krijgt dan enkel, na de opstartprocedure, enkel een wit lampje, zelfs als deze in dezelfde kamer staat als de module aan de ethernet kabel.
Help?
alvast bedankt,
I
@ivdk het lijkt er op dat die ontvanger een heel slecht signaal krijgt door de andere torentjes. Dus lampje rood betekend eigenlijk geen verbinding met..... ( ik heb ook een mesh wifi systeem ). Welk merk van mesh gebruiken ze?
Ik ben ondertussen thuis. Merk kijk ik zeker na.
Vreemde is: rode lampje brandt op de module die aan router hangt via kabel. Kapotte kabel of poort dan?