annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

orange family / orange circle

Topic gestart op: 16-02-21 14h19

Antwoorden: 3 antwoorden

Mattistefanie
Gewaardeerd verkenner

orange family / orange circle

Hallo, ik heb een vraagje . Mijn man en ik zijn al 10 jaar trouwe klant van orange. We hebben beide een orange abonnement en zitten dus samen in de orange -family en circle. Nu is het tijd om onze dochter toe te voegen. Een abonnement vonden we nog onnodig en het is een herlaadkaart geworden. Nu hebben we haar toegevoegd via sms FAMILY+CODE. Dit ging dus totaal niet kregen steeds een foutmelding op haar gsm dat ze daar niet voor in aanmerking kwam. Getelefoneerd met orange , en toen lukte dit dus wel... Ze zit dus samen in onze family pack en circle. (= gratis bellen en sms'n met de family)  Nu tot mijn verbazing zie ik als ze smst met mij( de mama dus) dat er wel smsen weggaan van haar 4000 gratis sms'n die ze heeft bij haar maandelijks herladen.( maar die zijn maar 1 maand geldig)    Normaals moet ze gratis smsjes versturen met ons. 

 Dit staat bij orange als info: 

Family Advantage Gratis bellen en sms’en
met je familie: bundel alle
Mobistar-abonnementen van
je gezin op één factuur, en
bel en sms gratis met elkaar

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi @Mattistefanie 

Ik zou uw verhaal eens in een bericht op messenger (of twitter) gieten en dat naar het Orange webcare team sturen. Zij zullen uw situatie onder de loep nemen en u op de hoogte brengen van het resultaat. Je hoeft niet aan de lijn te blijven hangen plus je hebt een geschreven spoor van uw vraag. Enkel een klein beetje geduld aangezien men daar de moeite doet om de juiste personen op te snorren en het effectief te onderzoeken.

Hier op Tribe kunnen wij niet veel anders doen dan net als jij op de website gaan kijken wat de voorwaarden zijn. Wij zijn allemaal ook gewone klanten en hebben bijgevolg geen inzage in klantendossiers.

Veel succes 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mattistefanie
Gewaardeerd verkenner

vriendelijk bedankt 😉 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Da's graag gedaan hé. Hopelijk komt het allemaal snel in orde😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen