Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-08-19 21h44
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben van plan mij een smartphone+abo aan te schaffen maar wat ik niet goed begrijp is het volgende,
samsung A40 229 EURO met abo 39 euro dolfijn 25 ,2,5GB 2,5 uur bellen
dolfijn 25 zen,2,5GB 2,5 uur bellen
samsungA40 229 EURO met abo 9 euro koala 35 5GB onbeperkt bellen.op de sitestaat een koala vermeld van 20 euro 4GB onbeperkt bellen waarom kan ik deze smartphone niet aanschaffen met die koala van 20 euro en zou ik de volle pot moeten betalen voor mijn smartphone terwijl dolfijn 25 mij maar 2,5 GB en maar 2,5 uur bellen geeft voor een hogere prijs,koala 35 is voor mij geen optie.Of is koala 20 alleen beschikbaar bij online bestelling.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Oeps, verkeerd gelezen... Een gewoon abo met foon kan ook online als ik me niet vergis. Zal het morgen even verder nakijken nu dodokes gaan doen...
@ronaldo de promotie's zijn zowel online als in de shop geldig enkel de promo van -50 procent op arend , dolfijn en cheetah zijn niet van toepassing in de shop. Dus enkel als u online besteld.
Ik zal het u eens proberen uit te leggen:
Wanneer je een smartphone met korting wil kopen MOET je verplicht een Smartphone abonnement nemen. Wanneer je een gewoon abonnement wil, MOET je steeds de smartphone ineens compleet betalen zonder korting.
De Smartphone abonnementen hebben een looptijd van minimaal 24 maanden en zijn steeds duurder dan hun gewone tegenhangers. Die meerprijs is in feite een stukje afbetaling op termijn van uw nieuwe foon. Wanneer je voortijdig (dus minder dan 24 maanden) uw Smartphone abo wil opzeggen moet je de restwaarde van de foon ineens mee afbetalen. Je krijgt bij de Smartphone abo's wel steeds meer GB om te surfen dan bij de normale tegenhangers.
Samengevat: De Smartphone abonnementen zijn verplicht bij een aankoop van een smartphone met korting omdat de eigenlijke prijs toch nog hoger ligt en maandelijks afbetaald wordt door de hogere prijs van de Smartphone abo's.
Voorbeeld: je koopt uw A40
En dan mag je niet vergeten na die 24 maanden uw Smartphone abo te veranderen in een gewoon abo of je blijft die opleg gewoon verder betalen ....
Is dit duidelijk?
Nu begrijp ik het,maar er was nog een vraag of ik die aanbieding vermeld op de site nl koala 20 met 4GB en onbeperkt bellen ook in de shop kan krijgen of is dit alleen online.
Alvast bedankt voor je eerdere en duidelijke reactie.
@ronaldo de promotie's zijn zowel online als in de shop geldig enkel de promo van -50 procent op arend , dolfijn en cheetah zijn niet van toepassing in de shop. Dus enkel als u online besteld.
Bedankt voor de informatie en je snelle reactie.