annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

smartphone blokkering nummer

Topic gestart op: 11-11-23 19h33

Antwoorden: 4 antwoorden

FK
Gewaardeerd verkenner

smartphone blokkering nummer

Hallo,

Op mijn smartphone wordt een nummer geblokkeerd dat ik zelf niet geblokkeerd heb en ook niet in een lijst voor komt. Ik kan het dus ook niet deblokkeren. Volgens smartphone reparatie dienst moet het een probleem zijn bij Orange. Naar orange winkel geweest, maar daar wist men ook geen oplossing. Gevraagd om naar Orange te bellen.  De persoon aan de lijn kon mij echter ook niet helpen.

Heeft iemand een tip of oplossing.

 FK

 

 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
joen
Aspirant verkenner

Is het een android?

Klik eens die oproep, dan krijg je enkele icoontjes, waaronder een icoon met de letter 'i' er in. Klik daar op.

Helemaal onderaan staan er dan 3 puntjes met de boodschap 'meer'.

Kan je daar het nummer deblokkeren?

0 pluimen
FK
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de reactie. Het gaat om een android telefoon. (xiaomi).  Als ik op één van de oproepen klik, krijg ik daarop geen reactie en dus ook geen incoontje.  De handleiding van Xiaomi is ook verre van volledig.  

 

Mvg

 

FK

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@FK  een goedemorgen,

is het een volledige nieuwe smartphone?

Zo niet kan het nog van de vorige eigenaar zijn hé.

Of hoe weet je dat als je de nummer niet zien kan bij je lijst?

Ga eens naar je contacten - rechts boven klik je op de 3 puntjes.

Instellingen- Klik dan op nummers vlokkeren daar zou je die

dan moeten zien staan.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
FK
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Het is geen nieuwe smartphone (2 jaar oud) en is nieuw gekocht. Vroeger nog geen problemen gehad.

Het geblokkeerde nummer staat niet op de lijst van de geblokkeerde personen. Staat niemand op.

Het nummer verschijnt in de lijst van de binnenkomende oproepen ("geschiedenis") met de vermelding geblokkeerd nummer. Ik krijg verder een Sms bericht, maar zonder boodschap. Verzender krijgt boodschap dat ik niet bereikbaar ben.

FK

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen