annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

AN-WF 500 bluetooth Dongle foor LG smart tv

Topic gestart op: 08-05-21 00h58

Antwoorden: 6 antwoorden

Birchr
Ervaren verkenner

AN-WF 500 bluetooth Dongle foor LG smart tv

Hallo,

Bovenstaande dongle is niet meer te krijgen. Wij zouden graag aan onze smarttv, een LG42LB582v een hoofdtelefoon via bluetooth kunnen aansluiten. Wie kan helpen, welke soort bluetooth dongle kan ik in de plaats kopen, en hoe sluit ik zoiets aan? En een tv box met bluetooth afstandsbediening, kan dit helpen? of is dat in dit verband nutteloos?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

In eigen land, blijkbaar niet meer? Wel op buitenlandse sites.

LG AN-WF500 WiFi Dongle

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan allen, goed oppassen vanaf volgende maand waar je iets online koopt. Vanaf dan zullen er op alle spullen die buiten de EU gekocht worden invoerrechten en BTW geheven worden. Houd u dus maar vast aan de takken van de bomen ...

En "Engeland" hoort dus ook niet (meer) tot de EU, laat u niet vangen ..

Zeker goed opletten met "goedkope" winkels die zogezegd hier ergens zitten maar de spulletjes uit China laten komen. In zo een geval hebt ge het dus vlaggen ..

EDIT: bijna vergeten, dit is dus ook geldig voor artikelen met een waarde lager dan € 22, de zogezegde "gift freedom". Gedaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt voor de tip.
Wat gaan we nog allemaal meemaken in de toekomst. 😯

Als ik iets online koop, komt het meestal uit Nederland of Frankrijk. 

0 pluimen
Birchr
Ervaren verkenner

Hier ben ik van op de hoogte, ik werk met handel. Maar je kan dat nu nog bestellen, indien dit voor 1/7 geleverd kan worden

 

Leden met de meeste pluimen