annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

APP LIVE TV: Foutmelding:android_4001 + werkt niet op tablet + Verbruik app gaat van bundels

Topic gestart op: 14-07-18 19h52

Antwoorden: 2 antwoorden

Ronald
Rekruut scout

APP LIVE TV: Foutmelding:android_4001 + werkt niet op tablet + Verbruik app gaat van bundels

OPGELOST

Als ik de app opstart en op Live TV druk krijg ik steeds foutmelding android_4001 problemen met netwerk. Deze foutmelding is zowel via wifi als via 4G.

Als ik de app opstart op mijn tablet via wifi aangelogd thuis op Orange netwerk geeft deze de melding dat het niet gaat omdat het scherm te groot is???

Dan nog een laatste: er is tegen ons verteld geweest dat het gebruik van de tv app geen verbruik zou afgaan van mobiel internet omdat wij met Love abonnement zitten. Zelfs niet in het buitenland!!! Voor ons was dit een mooie oplossing voor als we weg zouden zijn met de mobilhome en geen steliet ontvangst zouden hebben. Nu lees ik hier in de topics dat er wel verbruik is. Is ons een oor aangenaaid????

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Het klopt dat je via het mobiel netwerk wel degelijk data verbruikt, enkel via de Orange Love WiFi thuis verbruik je geen mobiele data.

 

ivm de foutmelding, best met de klantendienst contact opnemen zodat men voor dit probleem een dossier kan opmaken voor nazicht en dit kan doorsturen naar de developer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
adizal
Leidende verkenner

Ik dacht gelezen te hebben in de voorwaarden dat mobiel verbruik met de tv app, afgaat van uw tegoed.

Eens goed de voorwaarden lezen voor gebruik van de tv app.

 

Om live tv te kijken op een mobiel netwerk gebruik je de mobiele data in je bundel

TomN
Orange-werknemer

Het klopt dat je via het mobiel netwerk wel degelijk data verbruikt, enkel via de Orange Love WiFi thuis verbruik je geen mobiele data.

 

ivm de foutmelding, best met de klantendienst contact opnemen zodat men voor dit probleem een dossier kan opmaken voor nazicht en dit kan doorsturen naar de developer.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen