Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-07-23 12h19
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds 8 juli geen tv meer na de installatie van onze nieuwe tv decoders. Telkens krijgen we de melding "Orange tv is nog niet geactiveerd". Dagelijks al naar de klantendienst gebeld om telkens te horen "de BO is er mee bezig". Al jaren trouwens Orange klant maar dit vinden we er toch wat over. Tevens ook al enkele reset gedaan zonder succes. Kan er iemand me helpen of het nummer van die BO geven?
Alvast bedankt!
Is dit dan opgelost door de BO ? Bij mij identiek verhaal… Al heel veel gebeld… niemand kan het oplossen en ik word van de ene naar de andere doorgestuurd…. Ik word bijna hoorndol van dat wachtmuziekje aan de telefoon. 😤 Nu zal het probleem bij de BO behandeld worden, maar ik heb er eerlijkgezegd niet veel vertrouwen meer in…
Bij mij is het na een week in orde geraakt. Dit na de 3de poging met de helpdesk. De vorige zeiden alleen dat ze het in orde gingen brengen.
De laatste keer werd ik weer verschillende keren van technische helpdesk naar dienst activatie doorgestuurd (en omgekeerd). Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die intern dan heeft gebeld en toen is het eindelijk in orde gekomen.
Wederom trieste service van Orange (zoals gewoonlijk).
Is dit dan opgelost geraakt? Ik zit met hetzelfde probleem.
Dat is vervelend, jammer genoeg gaan we je hier niet veel verder kunnen helpen vrees ik. Je kan altijd eens proberen de klantendienst te bereiken via een chat bv. Facebook Messenger, twitter, ...