Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Leblanc
Gewaardeerd verkenner

Afstands bediening krijg deze niet gekoppeld

OPGELOST

Krijg mijn afstandsbediening niet gekoppeld met mijn nieuwe Medion tv kreeg deze wel gekoppeld met mijn oude Medion tv wat kan ik daar aan doen heb alles gevolgd van decoder en al gebeld naar orange wisten het niet

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Josette
Leidende sjamaan

@Leblanc  goedenavond,

heb je deze al eens goed gelezen en geprobeerd?

Klik op de blauwe deze.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.

Josette
Leidende sjamaan

@Leblanc goedemiddag,

hopelijk hebben de antwoorden van @Gregory en @patrick2  je kunnen helpen?

Van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.

Gregory
Leidende sjamaan

Het is wat prutswerk, @Leblanc Heb het ook verschillende keren moeten proberen.  Men drukt altijd wat te vroeg of te laat op het een of het ander

probeer dit even Opgelost: Re: het geluid niet meer regelen via decorder - Tribe (orange.be)

patrick2
Leidende sjamaan

@Leblanc  

Heb je CEC wel aanstaan op je decoder ? 

Weet niet wat je verstaat onder de afstandsbediening te koppelen maar je afstandsbediening van je decoder neemt niet alles over om je tv te bedienen. Je kan dus het volume regelen en je kanalen en de tv als de decoder samen aan en uit te zetten. Alle andere functies zullen met tv afstandsbediening blijven werken dat neemt de afstandsbediening van de decoder niet over.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen