annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afstands bediening krijg deze niet gekoppeld

Topic gestart op: 16-05-21 14h29

Antwoorden: 11 antwoorden

Leblanc
Ervaren verkenner

Afstands bediening krijg deze niet gekoppeld

OPGELOST

Krijg mijn afstandsbediening niet gekoppeld met mijn nieuwe Medion tv kreeg deze wel gekoppeld met mijn oude Medion tv wat kan ik daar aan doen heb alles gevolgd van decoder en al gebeld naar orange wisten het niet

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Leblanc
Ervaren verkenner

Patrick2 krijg mijn TV niet uit met de afstand bediening en heb cec aan staan er kwam op gefaald bij mijn vorigeTV ging dit wel

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
HILDEDHONDT1
Aspirant verkenner

Ik heb sinds gisteren ook een nieuwe decoder. De afstandsbediening kan niet gekoppeld worden met mijn smart-tv Philips. Ik kan wel de posten verzetten, maar het geluid is niet te regelen met de afstandsbediening.

Iemand enig idee?

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Leblanc  goedenavond,

heb je deze al eens goed gelezen en geprobeerd?

Klik op de blauwe deze.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Leblanc goedemiddag,

hopelijk hebben de antwoorden van @Gregory en @patrick2  je kunnen helpen?

Van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Het is wat prutswerk, @Leblanc Heb het ook verschillende keren moeten proberen.  Men drukt altijd wat te vroeg of te laat op het een of het ander

probeer dit even Opgelost: Re: het geluid niet meer regelen via decorder - Tribe (orange.be)

 

Leden met de meeste pluimen