annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afstandsbediening configureren TV

Topic gestart op: 18-09-22 14h45

Antwoorden: 23 antwoorden

SVG
Gewaardeerd verkenner

Afstandsbediening configureren TV

Ik slaag er niet in om de afstandsbediening van de nieuwe Orange Android-TV decoder te configureren om de TV aan te sturen. 

In stap 3 van volgend artikel krijg ik de melding dat de afstandsbediening niet is verbonden. Stap 4 en 5 krijg ik niet te zien op het scherm. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Al getest met 2 decoders, op 2 verschillende (moderne) televisies, maar geen succes.

Iemand die me op weg kan helpen? 

Labels (2)
0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
Gregory
Wijze
Wijze

Toen ik de installatie deed werd mijn TV direct herkend - veronderstel langs de hdmi kabel

Indien dat niet werkt zit er niet veel anders op dan de manuele procedure volgen waarin je merk van TV en zo ingeeft @SVG 

5. Als het niet is gelukt met deze twee procedures, wordt er een manuele procedure voorgesteld, waarbij je het merk van je televisie manueel selecteert.

SVG
Gewaardeerd verkenner

Die schermen waarbij ze de manuele procedures voorstellen krijgen we hier niet te zien. We krijgen de foutmelding 'afstandsbediening niet verbonden' en zien nergens de mogelijkheid om manueel te verbinden. De beeldschermen in de gebruikershandleiding komen niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij Orange support. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

OK, @SVG Laat weten hoe het afloopt

 

juist zelf nog even de operatie gedaan

Eerste poging: afstandsbediening niet gevonden

Tweede poging: wel gevonden

Misschien kun je nog even proberen

SVG
Gewaardeerd verkenner

Ik laat iets weten. Na 25 pogingen geen resultaat. 

Leden met de meeste pluimen