Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-08-20 10h25
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste alles werkt ok vandaag.
Kan je met de afstandsbediening van orange de ondertiteling opvragen of moet dit met de afstandsbediening van de televisie zelf? Thx
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Helsnan30 Je kan de ondertiteling opvragen via het orange toestel via de knop txt en dan 888 in te geven.
@Helsnan30 goedemiddag,
VRT, VTM en verschillende zenders
zijn gestopt met Teletekst dus géén 888 meer. Of je toestel moet dat nog ondersteunen.
Wat je wel kan doen is:
Wel klik op je afstandsbedining van Orange
op het knopje met OPT- kies vervolgens voor
ondertitels geef een klik erop.
Klik vervolgens op Nederlands - en dan op oké.
Trek je niets aan van de uit en aan die werkt op dit moment niet!
Ze zijn ervan op de hoogte.
Let wel als je de tv uitzet moet je het weeral opneiuw activeren.
Succes.
@Helsnan30 ook nog voor jou, ik zie net dat je de eerste keer hier bent!
@Helsnan30 welkom op de Tribe. Heeft de post van @Josette je geholpen of die van @Margot vergeet dan niet de oplossing te markeren die je geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook verder.
@Helsnan30 je kan eens je HDMI gewoon in een andere poort doen dat wil nog al eens helpen. Moest je dan nog niks vinden van je HDMI dan kan je eens een andere kabel proberen.
@Helsnan30 je kan eens je HDMI gewoon in een andere poort doen dat wil nog al eens helpen. Moest je dan nog niks vinden van je HDMI dan kan je eens een andere kabel proberen.
Thx!
zou toch allemaal moeten in orde gebracht geweest zijn door de orange installateur hé?
@Helsnan30 normaal zou die dat moeten doen ja . Een technieker kan ook niet weg voordat het werkt maar ja daar kan ik weinig aan doen. Ik kan enkel zo helpen op afstand om je jou probleem op te lossen hoe en wat et de technieker kan ik weinig op zeggen. Maar je probleem is dus opgelost en dat is wat telt.
Inderdaad
erg bedankt alvast.
@Helsnan30 dat is erg graag gedaan .