annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al drie weken geen tv na installatie nieuwe tv box

Topic gestart op: 01-07-22 21h05

Antwoorden: 6 antwoorden

franic
Ervaren verkenner

Al drie weken geen tv na installatie nieuwe tv box

OPGELOST

Op 13/6 bestelde ik de nieuwe orange tv box omdat we met de oude problemen hadden bij de ondertiteling van bepaalde zenders.

Vandaag 1/7 is mijn nieuwe tv box nog steeds niet geactiveerd. Orange beloof mij al drie weken dit probleem snel en accuraat op te lossen, maar doet dit dus niet.

Wij hebben dus al drie weken, want de vorige decoder moest zo snel mogelijk teruggestuurd worden, want anders dikke boete, zonder tv.

Prachtig service van Orange.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@franic goedemorgen.

Josette_0-1656818712511.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
franic
Ervaren verkenner

Beste Wijze,

Ik ben al weken bezig met hen via messenger. Daar komt niets uit.

Dit punt enkel en alleen om er op te wijzen dat zeker niet alles rozegeur en maneschijn is bij Orange.

Ik heel eigenlijk via deze weg misschien een reactie te krijgen van hun zogezegde techneuten te krijgen. 

Wie weet met een oplossing. 😏

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@franic 

Via deze weg ga je geen reactie krijgen van Orange techniekers of andere Orange medewerkers. Dit forum is van en voor klanten en wij proberen elkaar hier te helpen. 

Moest het via Messenger niet lukken stap eens een shop in en leg het daar uit kan zijn dat er een afspraak komt met een technieker. Anders kan je nog altijd bellen met de helpdesk en een afspraak maken voor een technieker. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen