Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-22 21h05
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op 13/6 bestelde ik de nieuwe orange tv box omdat we met de oude problemen hadden bij de ondertiteling van bepaalde zenders.
Vandaag 1/7 is mijn nieuwe tv box nog steeds niet geactiveerd. Orange beloof mij al drie weken dit probleem snel en accuraat op te lossen, maar doet dit dus niet.
Wij hebben dus al drie weken, want de vorige decoder moest zo snel mogelijk teruggestuurd worden, want anders dikke boete, zonder tv.
Prachtig service van Orange.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Wijze,
Ik ben al weken bezig met hen via messenger. Daar komt niets uit.
Dit punt enkel en alleen om er op te wijzen dat zeker niet alles rozegeur en maneschijn is bij Orange.
Ik heel eigenlijk via deze weg misschien een reactie te krijgen van hun zogezegde techneuten te krijgen.
Wie weet met een oplossing. 😏
Via deze weg ga je geen reactie krijgen van Orange techniekers of andere Orange medewerkers. Dit forum is van en voor klanten en wij proberen elkaar hier te helpen.
Moest het via Messenger niet lukken stap eens een shop in en leg het daar uit kan zijn dat er een afspraak komt met een technieker. Anders kan je nog altijd bellen met de helpdesk en een afspraak maken voor een technieker.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |