Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-22 21h05
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op 13/6 bestelde ik de nieuwe orange tv box omdat we met de oude problemen hadden bij de ondertiteling van bepaalde zenders.
Vandaag 1/7 is mijn nieuwe tv box nog steeds niet geactiveerd. Orange beloof mij al drie weken dit probleem snel en accuraat op te lossen, maar doet dit dus niet.
Wij hebben dus al drie weken, want de vorige decoder moest zo snel mogelijk teruggestuurd worden, want anders dikke boete, zonder tv.
Prachtig service van Orange.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wat heb je nu gedaan om aan je oplossing te komen ?
Ik zie een oplossing die is aangevinkt maar dat lijkt mij toch niet de oplossing ? Een echte oplossing is als er ook staat wat en hoe je iets gedaan hebt.
Ik heb met de klantenservice gebeld.
Dinsdag zou alles moeten in orde komen.
Zoniet een technieker die langs komt.
Tja, dat klinkt niet leuk ... Ik zou eens de klantendienst contacteren via messenger. Zo hoef je niet aan de lijn te blijven, je hebt een geschreven spoor en je krijgt zeker een gefundeerd antwoord.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |