annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Topic gestart op: 02-07-20 16h18

Antwoorden: 58 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws !!

Belgisch voetbal is vanaf augustus beschikbaar in je LOVE-pakket!

U kunt dit premiumpakket toevoegen voor een onverslaanbare prijs.

Registreer hier om als eerste hiervan genieten. Zodra het pakket gelanceerd is, kan je het activeren dankzij onze Customer Service stamleden of via uw decoder.

Met dit aanbod heb je :

- Recht op 3 extra Eleven Sports-kanalen, enkel bestemd voor het Belgisch voetbal.

- Toegang tot de D1, D1A en D1B wedstrijden, de Super Cup, de Women's Super League en het e-sport.

- Alle onze LOVE Trio-klanten houden hun toegang naar de 3 klassieke Eleven Sports-kanalen.

Wil je meer hierover weten? Lees hier onze blogpost !

Totem waakt over zijn Tribe !

Totem

Labels (1)
58 ANTWOORDEN 58
phil48
Leidende verkenner

Inderdaad - op zich lijkt het me wel redelijk.

 

Bij Play Sports betaalde ik 20 euro, maar dat was voor Belgisch én buitenlands voetbal.

Bij Orange zit (zat) het buitenlands voetbal gratis, dus als ze dezelfde vork hanteren als voor hun app - dan lijkt me alles tussen 10 én 15 euro redelijk - mits de "gratis" kanalen gratis blijven.

0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

@Phil48, je moet nu ook niet beginnen liegen. iedereen wil precies altijd alles gratis.Als iemand iets gratis wil, zal ik het wel zijn, en als je niet weet waarom had je vorige week maar moeten lezen. 

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Ja nee hé
Duurder als die 10,99euro kunnen ze niet gaan hé.

orange heeft Belgische voetbal gekocht om mensen naar hun platform te "lokken".
Aangezien het alleen voor Love Trio klanten is, moet het dus goedkoper zijn als die 10,99euro (want anders neem ik gewoon een abonnement op Eleven Sports zonder Orange).

Ik heb ergens opgevangen dat het rond de 9euro zal draaien (maar weet niet of het waar is)

 

0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

Ik zou het ook niet juist wetten,het enige dat ik weet is dat zij enkel dus met Eleven een contract hebben om het Belgisch voztbal uit te zenden. En ik denk door het bieden op die prijs om een ze hoog mogelijk bod te kunnen bieden voor die uitzendrechten, hebben zij naast de eerste 2 matchen gegrepen waar door ik verplicht werd naar een andere operator te gaan. Maar ik verwacht dat de prijzen bij de operators het zelfde zijn voor Eleven sport.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Chiquita ze lokken allemaal hé

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen