annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Topic gestart op: 02-07-20 16h18

Antwoorden: 58 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws !!

Belgisch voetbal is vanaf augustus beschikbaar in je LOVE-pakket!

U kunt dit premiumpakket toevoegen voor een onverslaanbare prijs.

Registreer hier om als eerste hiervan genieten. Zodra het pakket gelanceerd is, kan je het activeren dankzij onze Customer Service stamleden of via uw decoder.

Met dit aanbod heb je :

- Recht op 3 extra Eleven Sports-kanalen, enkel bestemd voor het Belgisch voetbal.

- Toegang tot de D1, D1A en D1B wedstrijden, de Super Cup, de Women's Super League en het e-sport.

- Alle onze LOVE Trio-klanten houden hun toegang naar de 3 klassieke Eleven Sports-kanalen.

Wil je meer hierover weten? Lees hier onze blogpost !

Totem waakt over zijn Tribe !

Totem

Labels (1)
58 ANTWOORDEN 58
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Update:

Zie de rookpluimen aan de horizon! 

 

Voor wie nog niet helemaal mee is, breng ik graag meer nieuws aan mijn Tribe over onze Orange Football opties.

 

De klanten Love Trio zullen de optie Orange Football kunnen toevoegen vanaf 05/08 en dat voor 10,99 €/maand.

 

Dankzij deze optie zullen Tribers over 3 nieuwe kanalen van Eleven Sports kunnen beschikken, bovenop de 3 Eleven Sports kanalen die nu al in het Orange TV pack zijn inbegrepen. 

 

De klanten mobiel of Love Duo kunnen een van deze drie streaming abonnementen kiezen:

  • International Pass voor de internationale competities aan 9,99€/maand
  • Pro-League Pass voor de Belgische competitie aan 10,99€/maand
  • All-access Pass voor zowel de internationale als Belgische competitie aan 14,99€/maand

 

Geïnteresseerde Tribers kunnen nu al een aanvraag doen op volgende link:

 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/orange-football

 

Geniet binnenkort dus overal - maar bij voorkeur vanuit jullie eigen tipi - van voetbal, voetbal, voetbal...

 

Totem waakt over zijn Tribe.

Wees veilig!

 

Totem

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Totem  schreef:

Update:

Zie de rookpluimen aan de horizon! 

 

Voor wie nog niet helemaal mee is, breng ik graag meer nieuws aan mijn Tribe over onze Orange Football opties.

 

De klanten Love Trio zullen de optie Orange Football kunnen toevoegen vanaf 05/08 en dat voor 10,99 €/maand.

 

Dankzij deze optie zullen Tribers over 3 nieuwe kanalen van Eleven Sports kunnen beschikken, bovenop de 3 Eleven Sports kanalen die nu al in het Orange TV pack zijn inbegrepen. 

 

De klanten mobiel of Love Duo kunnen een van deze drie streaming abonnementen kiezen:

  • International Pass voor de internationale competities aan 9,99€/maand
  • Pro-League Pass voor de Belgische competitie aan 10,99€/maand
  • All-access Pass voor zowel de internationale als Belgische competitie aan 14,99€/maand

 

Geïnteresseerde Tribers kunnen nu al een aanvraag doen op volgende link:

 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/orange-football

 

Geniet binnenkort dus overal - maar bij voorkeur vanuit jullie eigen tipi - van voetbal, voetbal, voetbal...

 

Totem waakt over zijn Tribe.

Wees veilig!

 

Totem


 

Ugh allemaal,

Vergeet ook niet dat je nog altijd toegang hebt tot internationale sport (dus internationaal voetbal) in je basispakket. Het is dus zonder supplement!

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi,

Totem

0 pluimen
frye89
Aspirant verkenner

Ook hier waarschijnlijk rechtstreeks Eleven Sports omdat er geen webapp beschikbaar is. Zie wel verschillende berichten dat ze bezig zijn met een webapp maar daar is het voorlopig stil over. Ik vrees een gemiste kans. 🙂

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

@Totem is dat maandelijks opzegbaar ?
ook te bekijken via de Orange APP ?

Leden met de meeste pluimen