annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Topic gestart op: 02-07-20 16h18

Antwoorden: 58 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws !!

Belgisch voetbal is vanaf augustus beschikbaar in je LOVE-pakket!

U kunt dit premiumpakket toevoegen voor een onverslaanbare prijs.

Registreer hier om als eerste hiervan genieten. Zodra het pakket gelanceerd is, kan je het activeren dankzij onze Customer Service stamleden of via uw decoder.

Met dit aanbod heb je :

- Recht op 3 extra Eleven Sports-kanalen, enkel bestemd voor het Belgisch voetbal.

- Toegang tot de D1, D1A en D1B wedstrijden, de Super Cup, de Women's Super League en het e-sport.

- Alle onze LOVE Trio-klanten houden hun toegang naar de 3 klassieke Eleven Sports-kanalen.

Wil je meer hierover weten? Lees hier onze blogpost !

Totem waakt over zijn Tribe !

Totem

Labels (1)
58 ANTWOORDEN 58
ilPazzo
Aspirant verkenner

Update ivm mijn eerdere bericht:

 

Heb nu een abonnement genomen rechtstreeks bij Eleven, en sinds vandaag (of mss eerder, maar pas vandaag gemerkt) is er een update voor de Android app: er is nu Chromecast integratie voorzien. Je kan dus alles naadloos naar je Chromecast streamen, en je krijgt een full hd stream! Net getest en werkt prima. Ook op pc krijg je nu een 1080p stream. Dit dus in tegenstelling tot mijn vorige post waarbij ik meldde dat chromecast niet ondersteund werd en de stream op pc maar 720p was.

 

Helemaal tevreden nu! 🙂

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Nadeel bij een abonnement rechtstreeks bij Eleven is dat de minimum contractduur één jaar is, terwijl dat bij Orange maandelijks opzegbaar is.

 

Stel dat door corona de competitie op een bepaald moment weer stopgezet wordt (laat ons hopen van niet) dan ben je wellicht de rest van je geld kwijt, terwijl je bij Orange dan gewoon (tijdelijk?) opzegt.

0 pluimen
Lucwaterlot
Gewaardeerd verkenner

Mijn inziens is er ook een maand formule, dus maandelijks opzegbaar... 

De jaarformule heeft het voordeel dat 12 maanden krijgt en slechts 10 maand ervoor betaalt... 

Alhoewel er 2 maand geen voetbal is 🤔

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

@phil48 
Eleven heeft ook MAANDpassen, dus daar ook perfect maandelijks opzegbaar.

ken enkele telenet klanten die zich een Eleven maandpas hebben aangeschaft in de hoop dat Telenet toch nog een overeenkomst vindt met Eleven.
Maar heb ook al enkele overstappers (Telenet -> Orange) bij de vriendenkring 😎

Goedroen
Gewaardeerd verkenner

Ik lees dat de 3 nieuwe elevensportskanalen van de pro league gratis zijn van 5 tot 10 augustus. 

 

--> is dit TOT EN MET maandag 10 augustus? (mijn favoriete ploeg speelt namelijk op maandag 😉 )

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen