annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Topic gestart op: 02-07-20 16h18

Antwoorden: 58 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws !!

Belgisch voetbal is vanaf augustus beschikbaar in je LOVE-pakket!

U kunt dit premiumpakket toevoegen voor een onverslaanbare prijs.

Registreer hier om als eerste hiervan genieten. Zodra het pakket gelanceerd is, kan je het activeren dankzij onze Customer Service stamleden of via uw decoder.

Met dit aanbod heb je :

- Recht op 3 extra Eleven Sports-kanalen, enkel bestemd voor het Belgisch voetbal.

- Toegang tot de D1, D1A en D1B wedstrijden, de Super Cup, de Women's Super League en het e-sport.

- Alle onze LOVE Trio-klanten houden hun toegang naar de 3 klassieke Eleven Sports-kanalen.

Wil je meer hierover weten? Lees hier onze blogpost !

Totem waakt over zijn Tribe !

Totem

Labels (1)
58 ANTWOORDEN 58
Chiquita
Aspirant genezer

Proximus of Telenet komen hier voorlopig niet meer binnen (de afzetters 🙂 )
Trouwens, zolang proximus met hun koperpaartjes blijven werken zeker niet...

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Kijken via de app is idd 2 euro voordeliger, maar dan moet je ofwel streamen ofwel een mi box of iets dergelijk gebruiken. Weet ook niet of dit in full hd wordt uitgezonden.

Opnemen of programmeren van matchen lijkt ook makkelijker via de orange decoder, want wat doe je als twee wedstrijden op hetzelfde uur zijn, dat lukt dan niet via de Eleven app.

 

Jammer dat het iets duurder is, maar ik kijk toch liever voetbal op mijn 55 inch smart tv dan op een kleine tablet en "casten" is vaak ook een gedoe.

0 pluimen
rtl
Ervaren verkenner

Terugkijken is sowieso mogelijk via de eleven app. Geen nood om op te nemen dus.

0 pluimen
ilPazzo
Aspirant verkenner

Net chromecast geprobeerd: je kan de stream van Eleven perfect casten naar je 55" tv via Chrome 😉 loopt hier perfect. Lijkt wel 720p te zijn ipv FullHD.

Natuurlijk zou ik liever via Orange TV zelf kijken op de tv, maar dan heb ik geen optie om op mijn pc te kijken, en dat gebeurt toch zeker de helft van de tijd (tv bezet, of ondertussen nog wat surfen ofzo). Als ze nu gewoon een OrangeTV website zouden uitbrengen, was alles opgelost...

Uitgesteld kijken heb ik nog niet geprobeerd, maar ik lees hierboven dat ook dat werkt. Het wordt dus een abonnement bij Eleven 🙂

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Ik snap je probleem, die tweede tv 🙂

Ja inderdaad is het gemis van een "yelo play" achtig iets groot, ook voor mij. Denk dat zoiets maken en onderhouden een net iets te grote kost zal zijn voor Orange en dat ze dit daarom niet doen.

Als je inderdaad vaak gaat streamen vanaf een tweede toestel (tablet of smart phone of dergelijke) dan is de app van Eleven inderdaad interessanter dan te moeten streamen vanaf de Orange app, want idd goedkoper. Ik bekijk het nog even voorlopig.

 

Leden met de meeste pluimen