annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal op Orange TV?

Topic gestart op: 22-02-18 14h49

Antwoorden: 21 antwoorden

Manu
Veteraan verkenner

Belgisch voetbal op Orange TV?

Is er eventueel al zicht op een toekomst met Belgisch voetbal op Orange TV?

Alvast bedankt!

Labels (2)
21 ANTWOORDEN 21
l_siau
Gewaardeerd verkenner

hey Manu!

Voorlopig is het Belgisch voetbal nog in handen van de Gele tegenspeler (aka Telenet)

Nu is er wel een alternatiefje in plaats een play sports abonnement te nemen. Ik kan je aanraden eens te kijken naar "hiptv.be", gigantisch aanbod aan sport en andere zenders (BE, NL, UK....) voor echt een voordelige prijs. Uiteraard is dit wel streamen en niet rechtstreeks op de orange box te bekijken. Check wel eens de spelregels. 

@moderators, geen idee of ik zo'n dingen mag vermelden hier? Zijn maar voorstellen 🙂

Laurent

Manu
Veteraan verkenner

Hartelijk dank voor de tip!

Is er toevallig een einddatum bekend wanneer de rechten terug opnieuw verkocht worden? En er dus een kans bestaat dat de Belgische voetbal ook op Orange komt?

Chiquita
Aspirant genezer

Die Italianen (M&P Silva ofzoiets) hebben de rechten tot 2020.
Zij hebben die doorverkocht aan Telenet en Proximus. weet niet of Eleven Sports bv nog voor het resterende jaar kan bieden.

a148146
Leidende verkenner

Ik denk dat het dan eerder zou komen bij Eleven sports, zei hadden ook graag het voetbal vorige maal ge had maar die vraagprijs lag te hoog; Volgend seizoen krijg je daar de Duistse competitie op. over IP TV gesproken heb ik vroeger een tijdje zo'n kastje gehad maar dit was in feite niet echt IP TV. Je zag alles wel illegaal maar zonder een zendergids. Veel sport films en zenders. Als je echte Ip TV Wil heb je twee mogelijkheden, met een Smart TV of via een media player. Dit is de duurste mannier. Ik zou dit met de toekomst ook willen nemen maar omdat ik geen vast werk heb door een zwaar ongeval aan de haven kan ik dit de eerste jaren niet kopen; Denk wel voor je veiligheid is het best met VPN te gebruiken zodat ze je niet kunnen traceren. Belgisch voetbal met commentaar van Telenet is er gemakkelijk op te vinden.

PS weet soms iemand hoe je hier zenders kan verplaatsen, want ik ben al hele dag bezig en ik geraak er niet uit.

                                                mvg                                           Mario 

Leden met de meeste pluimen